MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP Pro -> Home ???
Fra : Dennis [9440]

Dato : 21-12-04 10:41

Hej i gruppen...

Jeg har en laptop hvor der fulgte en cd med da den blev købt, det er en Win
XP home. Kunne forestille mig der ligger lidt utilities på den som man kan
bruge med den bærbare ! ?

Jeg har i forvejen en XP pro, men hvad er forskellen på en Home og en Pro
edition... ?

Jeg kan ikke se om der ligge utilities på CD`en men kunne jo installere den
og se... men nu har jeg lagt pro ind, og ville lige høre om der er nogen der
kender forskellen.. ???

Dennis

Fra : Mogens

Dato : 21-12-04 11:25

On Tue, 21 Dec 2004 10:41:06 +0100, "Dennis [9440]"
<Denner[REMOVE]@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>bruge med den bærbare ! ?
>
>Jeg har i forvejen en XP pro, men hvad er forskellen på en Home og en Pro

Forskellen er minimal for den almindelige bruger.

http://www.win2000mag.com/Article/ArticleID/20536/20536.html

mvh Mogens