Ludwig har været ved dyrlægen
Fra : J

Dato : 20-12-04 23:05

Jeg har været ved dyrlægen med ham i dag, han haltede ellers næsten ikke i
morges, men jeg fik alligevel en tid. Dyrlægen kunne ikke finde noget, og
han hylede heller ikke, selv om hun følte meget på hele benet og især poten.
Til gengæld fandt hun ud af at han havde øremider øv - øv og atter øv. Så
ørerne blev renset og han fik indsprøjtning - hele to stk. og kunne ikke
blive vaccineret samtidig - også Laurits skulle have en sprøjte mod det
stads, for det smitter sagde dyrlægen. Og så skal de stikkes mod det igen om
10 og om 20 dage - begge to............ hun syntes heller ikke,, at han er
stor nok, så nu skal han fedes.
Hvis Ludwig skulle begynde at halte igen, fik jeg piller med hjem, som jeg
så skal starte med at give ham
hilsen Jette

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 20-12-04 23:26

> [...]
> stor nok, så nu skal han fedes.
> Hvis Ludwig skulle begynde at halte igen, fik jeg piller med hjem, som jeg

Hej Jette,

Det var godt at høre, at Ludwigs ben alligvel ikke fejlede noget. Jeg
synes, at jeg har hørt den slags historier flere gange: man fræser af
sted med en nedstemt kat, banker dyrlægen op søndag morgen, og så snart
man tager katten ud af bilen ovre hos dyrlægen, så fejler den
.....ingenting! Så står man der og bliver helt flov

Hvad var det for nogle piller, du fik med hjem? Var det bare noget
smertestillende, eller havde dyrlægen en idé om, hvad der kunne være galt?

Jeg håber, at du snart får has på øremiderne og at din lille mis hurtigt
får lidt mere sul på sidebenene.

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 23-12-04 11:15

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> Jeg har været ved dyrlægen med ham i dag,

Det var godt det ikke var noget alvorligt med hans ben. Han er nok bare
landet forkert da han er hoppet ned et sted fra.
Ærgerligt med øremiderne, men heldigvis kan det da kureres.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.