LOTR: The battle for middle-earth
Fra : Ivan

Dato : 20-12-04 21:41

Hej Gamere

Jeg spiller enkeltmissionerne og skal nu forsvare hels deep.......

Hvordan vipper jeg stigerne ned fra muren? Bueskytterne kan ikke nå at nakke
dem alle.....

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 20-12-04 21:55

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> wrote in message
> Hej Gamere
>
> Jeg spiller enkeltmissionerne og skal nu forsvare hels deep.......
>
> Hvordan vipper jeg stigerne ned fra muren? Bueskytterne kan ikke nå at
> nakke dem alle.....

Brug heste til at stille op på muren - de er gode til at assistere
bueskytterne..

Mvh. Martin

Fra : Vega

Dato : 20-12-04 22:15

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ivan" <spørg@gruppen.dk> wrote in message

> Brug heste til at stille op på muren - de er gode til at assistere
> bueskytterne..

Vil lige sige at bueskytterne også godt kan klare det.

Mvh. Vega.

PS. Hvilket system kører i det på, og med hvilke sittings?

Fra : Zif

Dato : 21-12-04 07:54

Ja, bare sørg for at bygge masser af bueskytter, og sørg for at opgradere
til
firearrows, så kan de skyde alt ned, inde det kommer i nærheden af muren. Og
drop hestene helt.

Zif

Fra : Erik

Dato : 23-12-04 22:45

> [...]
> til
> firearrows, så kan de skyde alt ned, inde det kommer i nærheden af muren.

ja, helt sikkert en god ide! Men jeg kan ikke få lov til, at opgradere dem
Hvad skal der til?

På forhånd tak
Erik

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-12-04 12:12

> [...]
>
> Mvh. Vega.
>
> PS. Hvilket system kører i det på, og med hvilke sittings?

AMD 2400+ 2Ghz, Geforce4 TI 4200, 1GB DDR RAM. Direct X 9.0c og Nvidia
drivers 66.93

1024x768 Medium Details (mit gfx understøtter ikke alt det der extra halløj
vist). Det kører middelt dvs. fint med små hære, hak med store hære.
Mærkeligt nok begynder også at hakke ude på det store landkort nogle gange
hvilket jeg ikke forstår. Ønske mig et Geforce 6800 så jeg kunne nyde
spilelt fuldt ud

Mvh. Martin

Mvh. Martin

Fra : Ivan

Dato : 21-12-04 13:17

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message

AMD Barton2500+@3200+, Softmodded ATI Radeon 9800SE, 1GB DDR RAM. Direct X
9.0c

1024x768 Medium Details, Ingen hakkeri, men dog nogle stop en gang i mellem
(når den loader?) Skal vel bare afhjælpes med en raid-løsning

Ivan G

Fra : Vega

Dato : 21-12-04 17:04

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 1024x768 Medium Details, Ingen hakkeri, men dog nogle stop en gang i
> mellem (når den loader?) Skal vel bare afhjælpes med en raid-løsning

Begynder spillet ikke og køre langsomt ved større hære Ivan? Det gør det hos
mig med Radeon 9800 PRO og XP 2700+ med 1GB DDR PC2700 ram.

Mvh. Vega.