Hidden & Dangerous II savegame
Fra : Silver

Dato : 20-12-04 19:28

Jeg finder det spil utroligt svært og mucho grande realistisk, men jeg ville
godt være istand til at kunne save uendeligt antal gange pr mission, så er
der en måde jeg kan komme til det?, har haft det installeret i over 1 år nu
og er ikke kommet ind på selve ruinområdet i mission 1....ret pinligt for en
hardcore FPS spiller hehehe.

HILFE!

Mvh
Silver.

Fra : ?KKJ?

Dato : 21-12-04 14:04

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu
> og er ikke kommet ind på selve ruinområdet i mission 1....ret pinligt for

Jeg mener at man skulle ud af spillet ( imens det kører ) og slette save
filen i save biblioteket ( hedder sikkert .sav )
Har det ikke liggende inde , så du må prøve.
KKJ

Fra : Silver

Dato : 21-12-04 16:59

Lidt ligesom med Operation Flashpoint så....ok jeg giver det et go, og
backer lige mine save op hehe.

Mvh
Silver.