HL2 .........Kan ej slette VALVE har dog~
Fra : jan

Dato : 20-12-04 17:54

Hej

Jeg kan ikke komme i kontakt med spillet og har slettet alt men mappen
Valve kan jeg ikke slette da den siger at det er en systemmappe.

Hvorfor ikke ?

I regcleaner popper Valve også op igen efter den er blivet slettet øv

Har lige forsøgt at geninstall og spille ..........men tak kære mor
............stadig ingen kontakt med spillet

Mit bøvl med HL2 kan læses mange steder i denne gruppe...

HH JAN
Fejl i email adress svar i gruppe

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 21-12-04 00:52

jan wrote:
> [...]
> ...........stadig ingen kontakt med spillet
>
> Mit bøvl med HL2 kan læses mange steder i denne gruppe...

Nu ved jeg ikke helt hvordan du har prøvet at uninstalle det. Men den
ene gang jeg har skulle uninstall steam har jeg brugt wins uninstaller
add/remove i kontrolpanelt. Derefter gået ind og slettet resterne
manuelt, hvis jeg ikke kunne loggende jeg lige af og på igen så kunne
jeg slette diret. Derefter ind i regedit og slette de tilhørende keys
som er:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Valve og HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve

derefter reboot og install af steam igen.

Nu har jeg ikke prøvet steam installeren fra hl2 skiven, men bruger
gerne den fra CZ skiven, den har jeg aldrig haft problemer med, har jeg
tilgengæld haft med de 2 steam installer jeg har hentet fra steams hp af
den fulde og den til cs, har brugt den fra CZ skive efter jeg købte CZ,
da det udkom.

Prøv istedet for at starte hl2 installeren op, at browse cd'en og starte
steam installeren op og så installe hl2 via steam.

btw du har ikke firewall eller noget der kan blocke for steam? min har
godt nok startet op en gang uden den var i taskbaren. Der gik jeg ind i
joblisten ctrl+alt+del og shuttet steam ned på den måde og så startede
steam op og så kom den ned i taskbaren.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : jan

Dato : 21-12-04 19:09

Hej igen

Jeg brugte unistall som automatisk fjernede alt. genstartede. brugte
regcleaner + c cleaner genstartede. slettede valve + steam i regiedit
brugte regsleaner + ccleaner ingen problemer dog ville ccleaner fix
noget på valve men jeg valgte ikke at gøre noget.

Geninstall spillet ( uden at jeg skulle skrive cdkey)... steam ville
opdater på nettet ( noget som tog 20 min ) men efter opdateringen har
jeg ikke kontakt med spillet

Jeg har ikke mulighed for at komme ind til min konto hos steam ... CS
vil heller ikke starte op.........
registering hos VIVENDI UNIVERSAL GAMES thjaaa der kommer bare en grøn
side med grå UDEN tekst eller andet "sjovt"

Hvad fanden gør jeg nu????
Jeg får ingen fejlmeldinger................
Køre xp home m routler men steam henter opdateringerne fint (20min ok)
Har spillet før men måtte genstarte spillet i en tidligere savning da
jeg ikke hørte hvordan jeg skulle bruge "raketdimsen" og så lukkede jeg
spillet ned da det var sent på aften og siden har jeg ikke kunnet få
kontakt med HL2 ØV øv
Ingen riser i DVD
DVD drev ok
Ram nok
1400mz
geforce 128 mb ti 200
"lidt" hakken når der skal ske meget på skærmen

h JAN
fejl i email adress skriv i gruppe

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 22-12-04 07:06

jan wrote:
> [...]
> 1400mz
> geforce 128 mb ti 200
> "lidt" hakken når der skal ske meget på skærmen

Bare en lille ide, har du prøvet at hente en steam installer fra steam,
installere den og udgå dvd'en helt, spillet er jo locked til din konto
og så via steam installer hl2, cs etc. gjorde jeg i nat efter en
formatering, da noget andet fuckede up og det funkede fint, dog tog det
lidt længere tid at hente hl2 end når man har en DVD.

Men du skriver noget med spillet ville opdatere og samtidig har du ikke
mulighed for at komme ind i din konto til steam. Hvis du ikke kan logge
på kan du jo heller ikke opdatere spillet. Eller er det noget andet du
mener?

En anden ting har du mirc? hvis du har så prøv at hop på Quakenet og
kanalen #clankuk så skal jeg da prøve at hjælpe dig, lidt nemmer på den
måde end over mail/nyhedsgruppe, er næste på 24/7 ... overdrivelse
fremmer forståelsen :D måske lige - 6-8 timer, dog er det nok bedst
efter efter 13-14, da jeg er noget af en natteravn.

hygge

AngelFire *KUK*

Fra : jan

Dato : 22-12-04 14:54

> [...]
> fremmer forståelsen :D måske lige - 6-8 timer, dog er det nok bedst
> efter efter 13-14, da jeg er noget af en natteravn.

Hej

Har hentet quarkenet og hvad så .........Jeg er gammel og ikke nogen ørn
til pc

Vil prøve at hente steam fra nettet

HH jan

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 22-12-04 20:29

jan wrote:

> Hej
>
> Har hentet quarkenet og hvad så .........Jeg er gammel og ikke nogen ørn
> til pc
>
> Vil prøve at hente steam fra nettet

Når du har hentet mirc og installeret, starter du det op, går ind under
tools - options. Under connect udfylder du name, e-mail og ønsket nick
at bruge, derefter går du ind under servers finder quakenet og trykker
connect. Når du er connectet, skriver du i status vinduet /join #clankuk
og vupti, du vil kunne se mig med nicket [KUK]AngelFire.

Men du er velkommen til at komme derind og hiver fat i mig, hvis
steaminstalleren fra steam ikke funker, ikke noget værre end et spil man
ikke kan få til at køre og er ved at flå sig skaldet i raseri.

Jeg er vist asso gammel, ihvertfald på de server jeg gamer CS, min
kæreste er nu heller ikke nogen ør til pc, men nu ikke noget at skamme
sig over :) men der har han jo så mig, han er bare tilfreds så længe han
kan game hl/hl2 mods og sit bfv.

god jul og godt nytår

AngelFire *KUK*

Fra : jan

Dato : 22-12-04 22:24

Dorthe Aagaard Nielsen wrote:
> jan wrote:
>

> connect. Når du er connectet, skriver du i status vinduet /join #clankuk
> og vupti, du vil kunne se mig med nicket [KUK]AngelFire.

Hej kukangelfire
> Jeg tror du har travlt med at spille så jeg har kontaktet steam i deres forum ang hjælp
Men selvom jeg henter steam fra stems hjemmeside hjæler det ikke en pind
kik under pauseklovn eller no erros

HH jan