MS Windows
briani 27239
Avi afspiller til slowmotion
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-12-04 17:04

Er der nogen, som kender en god gratis avi afspiller, som også kan afspille
i slowmotion. Meget gerne så man selv kan bestemme hastigheden.

Kurt

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-12-04 17:53

Kurt B. Andersen wrote:
> Er der nogen, som kender en god gratis avi afspiller, som også kan afspille
> i slowmotion. Meget gerne så man selv kan bestemme hastigheden.

Selvom IrfanView først og fremmest er et billedbehandlingsprogram, kan
det også afspille video - og i regulerbar slowmotion som efterlyst. Du
kan hente programmet, der er gratis her: http://irfanview.com

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun og skræddersy Windows XP med TweakUI

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-12-04 00:08

> Selvom IrfanView først og fremmest er et billedbehandlingsprogram, kan
> det også afspille video - og i regulerbar slowmotion som efterlyst. Du
> [...]
Tak for svaret, men jeg kan ikke få det til at virke, og i følge deres
hjemmeside understøtter det ikke avi - eller rettere der er nævnt nogle
filformater det understøtter, og der er avi ikke nævnt.
Jeg kan ikke åbne avi med den, får en fejlmeddelelse.

Kurt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-12-04 00:35

Kurt B. Andersen skrev:

>Tak for svaret, men jeg kan ikke få det til at virke, og i følge deres
>hjemmeside understøtter det ikke avi - eller rettere der er nævnt nogle
>filformater det understøtter, og der er avi ikke nævnt.

Det skulle den nu kunne iflg.
http://irfanview.com/main_formats.htm
--
Knud

Fra : Anders Lund

Dato : 21-12-04 07:11

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Det skulle den nu kunne iflg.
> http://irfanview.com/main_formats.htm

Min erfaring viser at irfanview er en ringe film afspiller. De fleste
film jeg har forsøgt at se (ved et uheld) på Irfanview har enten slet
ikke ville lade sig afspille eller også har der kun været lyd på.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Lars HT

Dato : 21-12-04 08:01

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> wrote in message
> Er der nogen, som kender en god gratis avi afspiller, som også kan
> afspille
> i slowmotion. Meget gerne så man selv kan bestemme hastigheden.

BSPlayer er en gratis, kanon-god medie-afspiller, som udover alt det andet,
den kan, selvfølgelig kan afspillet i slowmotion - hastighed kan frit
justeres!

Hej fra Lars

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-12-04 19:27

"Lars HT" <aslaktoke@yahoo.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
andet,
> den kan, selvfølgelig kan afspillet i slowmotion - hastighed kan frit

Jeg siger tak for alle indlæggene og ved at åbne øjnene fandt jeg også ud
af, at irfan view kan vis avi filer. Jeg var bare så uheldig, at da jeg
lavede et forsøg, fik jeg fat i en avi fil, som åbenbart ikke var i standard
format, og derfor ikke kunne åbnes. Ved at prøve med den, som jeg faktisk
skulle bruge programmet til, viste det sig at den virkede.
Dog kunne jeg ikke finde en slowmotion funktion udover at man kunne selv
tage fat i skyderen med musen og så køre frem i det tempo man ville.
BSplayer vil blive hentet og afprøvet, så jeg kan se, hvad vi bedst kan lide
at bruge.

Kurt