Siemens S55 Telefonbog <-> adressekartotek~
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 20-12-04 12:45

Hej

Jeg bruger en Siemens S55 med nyeste software opdatering.

Men er løbet ind i et lille, men iriterrende problem, valg af Telefonbog
! - Man kan skifte mellem "Telefonbog" (simkort) og "Adressekartotek"
(lager i tlf.) - Som default vælger telefonen Adressekartoteket, med
det problem at den ved indkommende kald ofte viser forkert, antagelig
fordi der i adressebogen ligger flere numre under samme navn, mobil,
fax, fastnet...

Ifølge manualen skulle det være meget let at vælge 'Telefonbog' som
default, men, sådan er det bare ikke. (piletast, ned, skift til
telefonbog, vælg som standard) Problemet er bare at når man har skiftet
til Telefonbog, er der under 'vælg' ikke nogen mulighed for at vælge
denne som default !.

Det mener jeg der tidligere har været, i ældre software udgaver ? Jeg
har benyttet telefonen i halvandet år, så jeg mener ellers at jeg kender
den rimeligt godt, men ovennævnte driller nu alligevel, nogen der har
løsningen ?

God jul til alle !

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Frank W.

Dato : 20-12-04 23:24

Ole Rasmussen wrote:

> [...]
> har benyttet telefonen i halvandet år, så jeg mener ellers at jeg kender
> den rimeligt godt, men ovennævnte driller nu alligevel, nogen der har

På min vælger jeg mellem "Telefonbog" og "Adressekartotek" på følgende
måde. MENU->TELEFONBOG(ikon øverst til venstre)->Standardregis. Der
vælger du så det register der skal være standard. På den anden måde har
du vist kun mulighed for at vælge et andet register midlertidigt.

Hilsen
Frank
S55 Firmware 91

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-12-04 22:49

Hej

"Frank W." <frankxx@ec45.dk> wrote:

[klip]
>På min vælger jeg mellem "Telefonbog" og "Adressekartotek" på følgende
>måde. MENU->TELEFONBOG(ikon øverst til venstre)->Standardregis.
[klip]

Tak ! - Det var lige det der skulle til :)

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst