MS Windows
briani 27239
usb installation fejl gør at win 2k ikke v~
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 12:42

Hej NG

Jeg er ved at klargøre min fars computer med en formattering og
nyinstallation af win2k pro.
Alt gik fint indtil jeg fandt ud af, at USB stik ikke virkede.
Så fandt jeg driver til win2k på nettet.

Men jeg har åbenbart installeret dem forkert, da der var 2 muligheder
- usb root
- usb controller

og jeg har desværre valgt usb root til usb controller i enhedsstyring.

Nu vil win2k ikke starte op i hverken alm mode eller fejlsikret tilstand.

Jeg har taget usb kortet ud af computeren, men det hjælper ikke. Der er jo
nok installeret en fejl software på porten.

Hvad gør jeg ???????

mvh
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 12:55

Nå, nu fik jeg bootet maskinen ved at rode lidt i bios.....
Men hvordan installerer jeg en USB driver ?

I enhedshåndtering står der:
"Ikke understøttet VIA USB-universel værtscontroller"

Og når jeg forsøger med den downloadede driver får jeg beskeden
"filen 'uhcd.sys' på ukendt skal bruges"
hvad er det for en fil ??

Håber nogen kan hjælpe

mvh
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-04 13:06

Hej,

Se venligst bort fra denne tråd. Bedst som jeg havde opgivet, så virker det
nu, hvor jeg har tilsluttet usb kortet igen.

mvh
Flemming