musik fra kaffe reklame
Fra : Torben Jørgensen

Dato : 19-12-04 18:32

Hej

Dette spørgsmål er formentlig blevet stillet før, men jeg vover det igen.

Der kører en reklame på tv2 fra " an irish pub" hvor en mand laver en kop
kaffe imens gæsterne synger og klapper i hænderne.
Det er en meget kendt sang men hvad er det lige den hedder?

-Torben

Fra : Jackie

Dato : 19-12-04 20:08

"Torben Jørgensen" <torbenFJERNDETTE@ka-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kaffe imens gæsterne synger og klapper i hænderne.
> Det er en meget kendt sang men hvad er det lige den hedder?

Wild Rover.

Hygge Jackie

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 21-12-04 11:04

Takker - det var lige præcis den. Kanon musik ( hvis man er til sådan noget)

-Torben