2 sange hjælp?
Fra : Martin Sschoedt

Dato : 19-12-04 16:12

Hej Gruppe
Jeg prøver at finde kunstnernavn og navn på sangen, på 2 numre jeg kun lige
kan lidt af teksten af.
1. tror jeg flere må kende, der synges. 'sing with me, sing like you did a
long long time ago' Det er pop og synges af en kvinde, vistnok fra norge,
men jeg ved det ikke.
2. synges der noget med 'you're syrely' eller 'you know you're breaking my
heart, I know' noget jeg ikke kan huske, og så synges der "I'm not lying"
Dette synges ligeledes af en kvinde, og er noget stille noget med lidt
guitar. Kender nogle dette nr.? Håber nogle kan hjælpe.

Mvh Martin

Fra : Peter Theglev

Dato : 19-12-04 17:01

Martin Sschoedt wrote:
> [...]
> long long time ago' Det er pop og synges af en kvinde, vistnok fra norge,

Fedt nummer med Lisa Miskovsky fra Sverige. Nummeret hedder Sing To Me,
og er fra hendes seneste album.

Tjek evt. videoen her:
http://www.lisamiskovsky.com/?sid=article&pid=read&id=759

/Peter

Fra : Martin Schoedt

Dato : 20-12-04 23:06

"Peter Theglev" <ihatespam@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Fedt nummer med Lisa Miskovsky fra Sverige. Nummeret hedder Sing To Me,
> [...]

Nu har jeg optaget noget den fra radioen men jeg ved stadig ikke hvad den
hedder? Der synges:
"so dont go breaking my heart
im only trying to want you
that heart of yours will be torn too
Im lying

if you go breaking my heart
i will go crying my eyes out
(noget jeg ikke kan høre)
Im not lying

Det er vist det nærmeste jeg kommer.

Mvh Martin

Fra : zcully

Dato : 19-12-04 21:24

"Martin Sschoedt" <schoedt5442@commonmail_5_.dk> wrote in message
> [...]

> Dette synges ligeledes af en kvinde, og er noget stille noget med lidt
> guitar. Kender nogle dette nr.? Håber nogle kan hjælpe.

Kunne godt lyde som Jimmy Nail - Aint no doubt.
Se evt. teksten her:
http://www.lyricsdir.com/j/jimmy-nail/aint-no-doubt.php

> Mvh Martin

/Zcully

Fra : Martin Schoedt

Dato : 20-12-04 16:39

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Sschoedt" <schoedt5442@commonmail_5_.dk> wrote in message

> Kunne godt lyde som Jimmy Nail - Aint no doubt.
> [...]

Hej og tak for hjælpen. Den 1 var rigtig nok.
Men nr. 2 synges af en kvinde og er noget nyt på p3/p4 men spilles relativt
sjældent. Lidt i samme stil som 1'eren men noget mere stille i det og med
noget guitar?

Mvh Martin