Sætte farve UNDER overskrift.?
Fra : JLP

Dato : 19-12-04 15:09

Jeg har en forside som jeg syntes flyder sammen :( Jeg kunne godt
tænke mig hvis der under hver nyhed var en fane i en eller anden
farve, så det bliver delt lidt mere op.? Nogen der har tid til at
kigge på min kode og dele et par fif.?

Siden: www.digitalife.dk

Siden er lavet ved hjælp af mambo.

Mvh
JLP

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : JLP

Dato : 19-12-04 15:26

Jeg har prøvet at sætte, text-decoration:underline; ind i,

contentheading, .componentheading {
   font-family : Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
   font-size : 13px;
   font-weight : bold;
   color : #cccccc;
   text-align : left;
   padding-left: 20px;
   height: 20px;
   padding-top: 4px;

Men jeg ville gerne ha en fane som har en vis længde.?

Fra : JLP

Dato : 19-12-04 15:41

Jeg har fundet ud af det

Fra : JLP

Dato : 19-12-04 19:02

Nu har jeg så sat et billede ind med repeat ved overskrifter, men
den gentager sig jo også nedad, hvordan løser man det.?

www.digitalife.dk