Når enden er god
Fra : J

Dato : 19-12-04 12:53

i aftes lå lille Ludwig og sov i en stol i stuen. Da jeg gik i seng, tænkte
jeg på, at jeg ikke havde fået kælet så meget med ham, og hvor mon han var,
men så faldt jeg åbentbart i søvn - i stedet for at gå ned og kigge efter
ham.
Her til morgen (kl. 9) stod jeg op, og var som sædvanligt ved at falde over
Albert og Laurits på vej ned ad trappen. Så lukkede jeg hunden ud, og gik
ind for at give Laurits sin medicin og mad - og så plejer Ludwig at dukke op
et eller andet sted fra. Men ikke i dag - så jeg begyndte at kalde på ham og
lede efter ham - nå, han kommer nok om lidt tænkte jeg, men det gjorde han
ikke - og så ledte og ledte og ledte jeg efter ham alle vegne og kaldte. Men
ingen lille gråstribet mis dukkede frem. Til sidst måtte jeg erkende at han
nok var smuttet ud i aftes - jeg var ude med hunden og med en pose i
skraldespanden. Jeg mener bare bestemt ikke at han var i nærheden, og jeg
lukkede, som jeg altid gør, døren efter mig.

Jeg har været ude at lede og spurgt nogen naboer om de har set ham - men
nej................................................................

og nu var der en pause....... for her kom Eric op med lille Ludwig på
armen....................... han havde set at Laurits blev ved med at kigge
ind under den lille sofa nede i stuen - og så gjorde han det også, og der lå
genstanden for al det postyr og snork sov....... og nu er klokken altså
næsten 13.

Puh.. ha... og så har jeg haft det så dårligt... men hvor blev jeg glad...

hilsen Jette

Fra : Kate

Dato : 19-12-04 14:23

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> Puh.. ha... og så har jeg haft det så dårligt... men hvor blev jeg
> glad...

Ja, jeg kender det godt. Man går rundt og frygter det værste og så
snorksover kræet bare

Godt han ikke var smuttet med ud.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 19-12-04 21:31

> [...]
> "J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> wrote in

> Ja, jeg kender det godt. Man går rundt og frygter det værste og så

Kender det også alt for godt, bliver helt panisk når jeg ikke kan finde
Mille.
jeg har præsteret at rende rundt i vores hus i en time og kigget ALLE
steder men åbentbart ikke da hun så lige pludselig kommer luntende og
miaver hehe så hun har nok et gemmested jeg ikke kender til hehe

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar