Judas Priest
Fra : keldo

Dato : 19-12-04 09:51

hej igen

.....på trods af min nyopdagede Rammstein feber, må vi ikke glemme den fede
retro koncert d. 22. feb. 2005 i Valbyhallen; Judas Priest i original
lineup.

Fra : Dag Stinus

Dato : 19-12-04 10:04

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> hej igen
>
> ....på trods af min nyopdagede Rammstein feber, må vi ikke glemme den fede
> retro koncert d. 22. feb. 2005 i Valbyhallen; Judas Priest i original
> lineup.

23. februar 2005

Hilsen
Dag

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 19-12-04 10:55

On Sun, 19 Dec 2004 at 08:51 GMT, keldo <keldo@hotmail.com> wrote:
> hej igen
>
> ....på trods af min nyopdagede Rammstein feber, må vi ikke glemme den fede
> retro koncert d. 22. feb. 2005 i Valbyhallen; Judas Priest i original
> lineup.

Hvem er opvarmning?

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor:

Fra : Ken Larsen

Dato : 19-12-04 11:03

Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrncsajtv.n81.usenet@yutani.vmunix.dk...

> Hvem er opvarmning?

Der går rygter om Scorpions, selvom Judas ikke behøver opvarmning

--
MVH
Ken Larsen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 19-12-04 11:08

On Sun, 19 Dec 2004 at 10:03 GMT, Ken Larsen <tacconi3@hotmail.com> wrote:
> Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:slrncsajtv.n81.usenet@yutani.vmunix.dk...

> fede

> Der går rygter om Scorpions, selvom Judas ikke behøver opvarmning

Uuuuyyyyh, hvis det var sikkert at det ville være Scorpions ville jeg
fluks sikre mig en billet. Har hørt mere Scorpions end Judas.

Nogen der kan anbefale nogen JP albums til en "begynder"?

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor:

Fra : -V-

Dato : 19-12-04 11:33

Anders Vind Ebbesen wrote:
> [...]

Pfft, Scorpions...

> Nogen der kan anbefale nogen JP albums til en "begynder"?

Jeg ville starte med Sin After Sin, fortsætte med Screaming For Vengeance og
Stained Class, snuppe de to første numre på Ram It Down, og så slutte hele
herligheden af med det fremragende Painkiller.

-V-

Fra : Ken Larsen

Dato : 19-12-04 11:59

Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:slrncsakla.n81.usenet@yutani.vmunix.dk...

> Nogen der kan anbefale nogen JP albums til en "begynder"?

Painkiller, et af de allerstørste heavy albums nogensinde.

Fra : -V-

Dato : 19-12-04 12:17

Ken Larsen wrote:
> Painkiller, et af de allerstørste heavy albums nogensinde.

Great minds think alike.

-V-

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 19-12-04 15:31

The weakest link "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>, dared to write this
anyway:

>Great minds think alike.
>

> -V-

To glatnakker der tænker ens. Puha

Tænk sig at I begge kan glemme British Steel. JESUS F. CHRIST.

Fra : Ken Larsen

Dato : 19-12-04 15:51

Thomas Lund Hansen <newsreader@BACKSPACETHISbendejo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:m14bs09kii7ku6ogd5gm7t8n1l11cp448v@4ax.com...
> The weakest link "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>, dared to write this
> anyway:

> To glatnakker der tænker ens. Puha

Dejligt at høre at du stadig er i live, bare ærgerligt det er sådan en gang
lort du så lukker ud

> Tænk sig at I begge kan glemme British Steel. JESUS F. CHRIST.

Det er da også godt, men når ikke Painkiller til anklerne.

Fra : -V-

Dato : 01-02-05 01:31

Ken Larsen wrote:

> Dejligt at høre at du stadig er i live, bare ærgerligt det er sådan
> en gang lort du så lukker ud

> Det er da også godt, men når ikke Painkiller til anklerne.

I anledning af koncerten om en lille måneds tid sidder jeg og genhører
sporadisk de gamle plader.
Fy for satan, hvor er Painkilleralbummet fedt.

Selve nummeret er på top 3 listen over deres bedste numre, men Deaths udgave
af samme nummer (fra albummet The Sound of Perseverance) er fuldstændigt
overdrevet meget i orden.

Must......hear.....again.....

-V-

Fra : Ken Larsen

Dato : 01-02-05 07:49

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41fecdf2$0$45737$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> I anledning af koncerten om en lille måneds tid sidder jeg og genhører
> sporadisk de gamle plader.
> Fy for satan, hvor er Painkilleralbummet fedt.

Det er også jævnligt på anlægget her. Hvornår udkommer det nye egentlig?

> Selve nummeret er på top 3 listen over deres bedste numre, men Deaths
udgave
> af samme nummer (fra albummet The Sound of Perseverance) er fuldstændigt
> overdrevet meget i orden.

Death? Dem har jeg ikke købt noget med siden Leprosy fra 1988.

--
MVH
Ken Larsen

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-12-04 16:55

Ken Larsen wrote:
> Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:slrncsakla.n81.usenet@yutani.vmunix.dk...

> Painkiller, et af de allerstørste heavy albums nogensinde.

Hvor har du bare ret :)

Søren

Fra : keldo

Dato : 19-12-04 13:30

stained glass og så naturligvis LPen der startede det hele for mig;
Defenders of the Faith.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 21-12-04 03:28

On Sun, 19 Dec 2004 at 10:07 GMT, Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org>
wrote:
> Uuuuyyyyh, hvis det var sikkert at det ville være Scorpions ville jeg
> fluks sikre mig en billet. Har hørt mere Scorpions end Judas.
>
> Nogen der kan anbefale nogen JP albums til en "begynder"?

Jeg siger mange tak til alle dem der kom med input!

--
Anders Vind Ebbesen
Sony Music har ingen humor:

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 19-12-04 14:35

Ken Larsen wrote:

> Der går rygter om Scorpions, selvom Judas ikke behøver opvarmning

What, Scorpions som opvarmning til Judas?
Det er jo den omvendte verden.
Suk!

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 19-12-04 21:27

Det er IKKE rygter.
- SCORPIONS er skam supportbandet den 23. Februar med mindre de pludselig
ændre planer. Desuden er det da naturligvis Scorpions der varmer op for
JP.....det omvendte ville jo være totalt latterligt.

Hvordan kan alle jer kloooooge hoveder dog ikke nævne "Sad wings of Destiny"
der er blandt de 3 bedste JP albums...ever!
(Sad Wings Of Destiny, Stained class, Painkiller)

Grunden dertil er at de ALLE kan høres end-to-end med stor nydelse. - Det
er der ingen af de andre albums der kan!!! (med mindre man har et eller
andet totalt følelsemæssigt/nostalgisk forhold til ét specielt album...if
you know what I mean)

Anders