Hjælp ang Form
Fra : Hans Jakob Larsen

Dato : 19-12-04 02:29

Vi har siddet og tænkt over en sjov form...man skal have nogle
valgmuligehder...når man så vælger et..skal der så igen derefter komme nogle
forud defineret muligheder til den kategori man har valgt...derefter kan man
skrive lidt (som et gangske normalt form) og indtaste sit navn også vidre
bagefter...der efter sende...men vi kan ikke regne ud hvordan den skal
laves....nogen som kan give en hjælpene hånd eller har en andelse om det
findes på nettet ?

Fra : *XxX*

Dato : 19-12-04 11:45

"Hans Jakob Larsen" <9104378m001@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> bagefter...der efter sende...men vi kan ikke regne ud hvordan den skal
> laves....nogen som kan give en hjælpene hånd eller har en andelse om det

Da du søger interaktivitet skulle du nok prøve i
dk.edb.internet.webdesign.clientside, der er sikkert en masser der vil
hjælpe.

Fra : Hans Jakob Larsen

Dato : 19-12-04 12:23

Jamen har set det som en html version ?..
Kan nemlig ikke køre php/asp eler noget ligne der hvor vil have det...

Fra : Andreas M.

Dato : 19-12-04 12:52

Hans Jakob Larsen wrote:
> Jamen har set det som en html version ?..
> Kan nemlig ikke køre php/asp eler noget ligne der hvor vil have det...

Nej, men forslaget er at du spørger i en clientside gruppe, clientside
er noget der foregår hos brugeren, i modsætning til php/asp som du
snakker om, det er noget der foregår på din server... ;)

--
Andreas M.

Fra : Hans Jakob Larsen

Dato : 19-12-04 13:09

Ok..så er det bare mig som har sove i timen