Bornholmsk irsk musik
Fra : Martin Helbo

Dato : 19-12-04 02:05

Hej, en veninde har sat mig på en opgave:

Hun har hørt noget musik af en bornholms kvinde. Stilen er irsk folkemusik,
og det nummer hun hørte var instrumentalt, med violin. Det er muligt at hun
også har lavet numre som ikke er instrumentale.

Det er ikke meget at gå efter, men alle forslag er velkomne.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Tappe & Bang-Mortens~

Dato : 21-12-04 21:03

Martin Helbo wrote:
> [...]
> Det er muligt at hun også har lavet numre som ikke er instrumentale.
>
> Det er ikke meget at gå efter, men alle forslag er velkomne.

Den er nem!

Hun hedder Ditte Fromseier Mortensen. Skiven hedder "Anything Strange".

Se www.dittefm.dk

Stig Bang-Mortensen

Fra : Martin Helbo

Dato : 22-12-04 00:50

"Tappe & Bang-Mortensen" <sbm.vækmedden@mortensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:41c8823d$0$27939$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Den er nem!
>
> Hun hedder Ditte Fromseier Mortensen. Skiven hedder "Anything Strange".
>
> Se www.dittefm.dk
> --
Tusind tak, det bliver hun glad for. Var ellers ved at opgive håbet.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk