Fiesta ST 150
Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 23:35

Hey

Læste lige at Ford er kommet med en lille Fiesta ST 150 til under 200.000
Kr.

http://www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=2782818

Det var da slet ikke så tosset en konfiguration til sådan en fin lille bil

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-12-04 00:06

On Sat, 18 Dec 2004 23:34:59 +0100, Tom wrote:

> http://www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=2782818
>
> Det var da slet ikke så tosset en konfiguration til sådan en fin lille
> bil

Sød bil Og så er den rød

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Cosworth POWER

Dato : 19-12-04 00:34

> Læste lige at Ford er kommet med en lille Fiesta ST 150 til under
> 200.000 Kr.

Ja de er også vilde med den i Bil Magasinet! Til 219 tkr. er det også en
fin bil, jeg skulle dog under ingen omstændigheder have den med de to
striber over! :)

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 19-12-04 11:31

On Sun, 19 Dec 2004 00:33:36 +0100, Cosworth POWER wrote:

> Ja de er også vilde med den i Bil Magasinet! Til 219 tkr. er det også en
> fin bil, jeg skulle dog under ingen omstændigheder have den med de to
> striber over! :)

Helt enig... personligt syntes jeg at sådanne biler (der er bygget over
en standard bil) skal se ud som standard, dvs minimale ændringer
(skørter, fælge er ok, spoilere og underlige stiber, nej tak).

Men en pæn bil, med lækre specs og en ikke alt for tovlig pris... eneste
minus (måske) er at ESP ikke bliver standard i Danmark (vel pga. afgiften
bliver så meget højere, latterligt)

Thomas

Fra : Mogens

Dato : 19-12-04 11:34

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Helt enig... personligt syntes jeg at sådanne biler (der er bygget over
> en standard bil) skal se ud som standard, dvs minimale ændringer
> (skørter, fælge er ok, spoilere og underlige stiber, nej tak).

Det er jeg ikke enig i - og den sælger næppe,
hvis ikke der er en forskel. Den gamle XR2
synes jég, var kanon...

Fra : Cosworth POWER

Dato : 19-12-04 12:20

> Det er jeg ikke enig i - og den sælger næppe,
> hvis ikke der er en forskel. Den gamle XR2
> synes jég, var kanon...

Me2 - den skal have noget lir!

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-12-04 17:31

On Sun, 19 Dec 2004 12:20:13 +0100, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

[snip]

>Me2 - den skal have noget lir!

Æbletræ...

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 19-12-04 09:36

Tom wrote:

> Det var da slet ikke så tosset en konfiguration til sådan en fin lille bil

Lille bil, stor motor, me like! Me like a lot!

--
Hygge..
Thomas

Fra : Mogens

Dato : 19-12-04 10:07

> Læste lige at Ford er kommet med en lille Fiesta ST 150 til under 200.000
> Kr. www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=2782818

Det er ikke rigtigt - den koster 220.00 kr!

Fra : Nicolaj C.

Dato : 19-12-04 11:01

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> [...]
>
> http://www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=2782818
>
> Det var da slet ikke så tosset en konfiguration til sådan en fin lille bil

Er AC standard i den ?

Fra : Mogens

Dato : 19-12-04 11:03

"Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> skrev i en meddelelse

> Er AC standard i den ?

Ja!

Fra : Rasmus

Dato : 19-12-04 11:53

> [...]
>
> http://www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=2782818
>
> Det var da slet ikke så tosset en konfiguration til sådan en fin lille bil

Lækre specifikationer og en fair pris......, bare ærgeligt at den er så
grim.
Jeg ville helt klart vælge en C2 VTS med ESP til 202.000....., den er
pænere, lige så hurtig og køre længere på literen.

mvh
Rasmus

Fra : Cosworth POWER

Dato : 19-12-04 12:21

> Jeg ville helt klart vælge en C2 VTS med ESP til 202.000....., den er
> pænere, lige så hurtig og køre længere på literen.

1,6 liters motor :((

Jeg synes den er mega grim, men sådan er smag jo så forskellig!

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-04 12:58

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> 1,6 liters motor :((
>
> Jeg synes den er mega grim, men sådan er smag jo så forskellig!

Ja en 1.6 skulle også gerne køre længere på literen end en 2.0. C2'eren skal
garanteret pines meget længere op i omdrejninger for at følge med. De 400
ccm plejer nu at kunne mærkes på momentet.

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 19-12-04 17:25

> Ja en 1.6 skulle også gerne køre længere på literen end en 2.0.

Hvem kigger på benzinforbrug..?!?!

> C2'eren skal garanteret pines meget længere op i omdrejninger for at følge
> med. De 400 ccm plejer nu at kunne mærkes på momentet.

Hvad skal man bruge det til - det eneste sådan en kan, er da accelerere uden
nedgearing..!!!

)

/Jan W Nielsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-12-04 18:51

On Sun, 19 Dec 2004 17:24:38 +0100, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>Hvem kigger på benzinforbrug..?!?!

>Hvad skal man bruge det til - det eneste sådan en kan, er da accelerere uden
> [...]

Det holder jeg også på. *LOL*

Næh, lad os få nogen snoninger, så hele lortet hviner og hyler, og
hvor du har hvide knoer af at holde fast i dyret, samt har så ondt i
lænden at du ved udstigning ligner en ældre herre der ikke helt har
haft styr på ringmuskelen.

Se det er køreglæde og drivers feeling eller hvad det nu kaldes.

Venlig hilsen
Folmer