MS Windows
briani 27239
Rettigheder som administrator på XP
Fra : Jens

Dato : 18-12-04 20:09

Jeg var så naiv og tro at en administrator altid havde adgang til ALLE filer
på en PC med Win-XP.

Jeg oprettede en ny administrator. Slettede så den gamle adm. Og nu kan jeg
(som ny administrator) ikke få adgang til alle foldere, som tilhørte den
gamle adm. Beskeden er "Adgang nægtet". Jeg kan kun få afgang til de
foldere, der var markeret til deling på mit netværk.

Hvad kan jeg gøre for at få fat i de gamle "administrator" foldere?

Mvh

Jens

Fra : jamen

Dato : 18-12-04 23:52

Jens wrote:
> Jeg var så naiv og tro at en administrator altid havde adgang til ALLE filer
> på en PC med Win-XP.

Så blev du da så meget klogere :)

> [...]
> foldere, der var markeret til deling på mit netværk.
>
> Hvad kan jeg gøre for at få fat i de gamle "administrator" foldere?

http://support.microsoft.com/?kbid=308421

Du kan altid som admin ændre på rettigheder, så du kan opnå adgang.