Konto på http://aquaa.dk ???
Fra : Jspr Jnsn

Dato : 18-12-04 16:20

Er der nogen der ved hvordan man kan oprette en konto på http://aquaa.dk

Mvh. Jspr

Fra : Fessor

Dato : 17-12-04 23:30

siden er lige ved at blive lavet om, men jeg vil tro at om en uges tid
skulle der ingen problem være,
jeg går ud fra at du har prøvet.

Fra : Jspr Jnsn

Dato : 19-12-04 03:58

Nææh, jeg kan ikke finde nogen link eller lign. til det

/Jspr

Fra : Carsten Jensen

Dato : 19-12-04 08:29

Jeg har prøvet længe og det er aldrig lykkes for mig. Brug
www.akvariesiden.dk

Carsten

Fra : Fessor

Dato : 18-12-04 13:27

Det lyder mystisk, hvis du trykker på "log in" hjælper den dig så ikke til
at blive registreret ??
Jeg prøver lige at finde ud af hvad problemet kan være.....
MVH
Claus

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 19-12-04 13:36

Hej

Kan lige nævne at jeg godt kan logge ind, men hvis jeg vælger min profil får
jeg fejlen: siden kan ikke vises.

mvh
Majlandt

Fra : Fessor

Dato : 18-12-04 13:51

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan lige nævne at jeg godt kan logge ind, men hvis jeg vælger min profil
> [...]

Hej Majlandt
jeg oplever det samme hvis jeg bruger "internet explorer", men jeg har ingen
problemer når jeg bruger "firefox" fra mozilla, den er forøvrigt også meget
hurtigere her kommer lige et link
http://www.mozilla.org/products/firefox/
jeg tror og håber den kan løse dine problemer
MVH
Claus

Fra : Fessor

Dato : 18-12-04 13:47

Hej igen
har lige chattet med en admin på siden og hun lover at give besked senere i
dag, så håber jeg at problemet kan blive løst, da det er en god side med
mange nyttige informationer
MVH
Claus

Fra : Jspr Jnsn

Dato : 19-12-04 13:57

Det lyder bare herligt, så må jeg hellere gå ud og skovle sne nu,
for kommer jeg først ind på den side, tjaa så skal posten have
støvler på imorgen :)

Fra : Jspr Jnsn

Dato : 19-12-04 13:55

Nix, den hverken hjælper eller henviser til noget.

Det ku' være fedt hvis du ka' finde ud af hvad problemet er, jeg kan nemlig
ikke komme til at læse ret meget.

Fra : Carsten Jensen

Dato : 19-12-04 16:34

Jeg kan ikke logge ind og hvis jeg beder om at få mit password send får jeg
kun et og siden beder om både kaldenavn og password. Hvis jeg prøver at
registre mig igen får jeg at vide at emailen er brugt.

Jeg havde fat i en fra siden i sommer og han lovede at løse problemet inden
14 dage. Jeg har aldrig hørt fra ham siden. En side der er så useriøs har
jeg ingen interesse i og bruger bla. akvariesiden som altid virker.

Carsten

Fra : Fessor

Dato : 18-12-04 17:59

Hej carsten hvad er din mailaddresse så skal jeg se om jeg kan hjælpe

Fra : Fessor

Dato : 18-12-04 18:14

Hej Carsten prøv at sende en mail til Ladymouse37@fjernhotmail.dk husk at
fjerne "fjern"