Colin Mcrae 1 i win2000 ?
Fra : Peter T.

Dato : 18-12-04 13:27

Tidligere kunne jeg få Colin Mcrae 1 til at spille i win2000 med det gamle
w2k-patch af Krister Brus (svensker). Men nu bruger jeg SP4 og har et
geforce ti-4200 og spillet nægter sjovt nok at køre nu. :( Jeg får et CTD
(crash-to-desktop), men processen med spillet kører stadig i baggrunden.

Ligger nogen inde med en god løsning?

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Peter T.

Dato : 19-12-04 16:44

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> Ligger nogen inde med en god løsning?

Nå, nu spiller det delvist! Men grafikken er hamrende mørk (som at køre i
tusmørke uden lys) og jeg kan kun lige ane vejen. Derudover er billedet
strukket så jeg mister de øverste og nederste 40-50 pixellinier og dette
kan en justering af min monitor ikke rette op på. :(