NY Nokia pc Suite ver. 6.4.1
Fra : Jørgen

Dato : 18-12-04 11:37

Der er kommet en ny version på Nokia hjemmeside version 6.4.1
Den løser alle de problemer jeg havde, på nær det problem at telefonen /
programmet ikke kan tage sikkerhedskopi af mit hukommelseskort, melder fejl
i min forbindelse(BT) når den har bagt lidt på det, alle øvrige funktioner
virker perfekt under XP ser.ver. 2,
XP
Først opgrader XP til servicever. 2
Så virker BT, når man har gjort den tilgængelig for søgning.
Find telefonen
Sluk telefonen
Dernæst installer PC suite
Tænd telefonen
Start PC S...
Find BT enheden
og gør som der står
og alt virker
Derefter gå i kontrolpanel
Vælg BT, og gør telefonen usynlig for søgning
Med venlig hilsen

Jørgen

--
Fjern Qerne i min mail adresse for at svare

Fra : Calle.

Dato : 20-12-04 22:13

Jørgen wrote:
> Der er kommet en ny version på Nokia hjemmeside version 6.4.1

Det er da vistnok nogle dage siden, min hedder 6.4.8
--
Calle.

Fra : Zulu

Dato : 21-12-04 16:12

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Det er da vistnok nogle dage siden, min hedder 6.4.8

Den nye hedder 6.41.x og er nyere end din 6.4.8.

Zulu

Fra : Calle.

Dato : 21-12-04 17:44

Zulu wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Den nye hedder 6.41.x og er nyere end din 6.4.8.

Ja 6.41.6. Det er jeg klar over, men det var jo ikke det manden skrev.
Bemærk hans punktum mellem 4 & 1

--
Calle.

Fra : Zulu

Dato : 21-12-04 18:32

> Ja 6.41.6. Det er jeg klar over, men det var jo ikke det manden skrev.
> Bemærk hans punktum mellem 4 & 1

Det var også derfor jeg skrev som jeg gjorde. Bare så ingen længere burde
være i tvivl.

Zulu