Fotos fra MacBruger workshop'en
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-01 23:21

Digitale fotos fra MacBruger workshop'en

Jeg har netop uploadet 42 fotos fra dagens MacBruger workshop, de ligger
http://www.photo-gallery.dk - vælg "GO TO INDEX" i indexet vælges
"Computer" og så er det "MacBruger: - Preview (13) - (14) - (15)".

Dem der ikke har besøgt www.photo-gallery.dk for nylig, vil opdage at
der er lavet preview oversiger med små billeder, de gør det nemt at
udvælge hvilke billeder man vil se i stor størrelse.

PS: Min erfaring siger mig, at når jeg annoncerer MacBruger billeder, så
kommer der temmelig meget run på min web-server, www.photo-gallery.dk
kører på en Mac-server, og kapasiteten er rimmelig god, men der kan
blive trængsel hvis en 10 - 20 brugere samtidig vil gennemse 42
billeder, så hvis du oplever meget lange ventetider, så prøv igen på et
andet tidspunkt.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-05-01 22:42

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> på http://www.photo-gallery.dk - vælg "GO TO INDEX" i indexet vælges
> "Computer" og så er det "MacBruger: - Preview (13) - (14) - (15)".

Jeg synes det kunne være sjovt at vide "hvem der er hvem" på billederne.

Er der ikke en, der på bedste kursus-maner, lige introducerer udeholdet?

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy