Filmz.dk
Fra : bilo

Dato : 18-12-04 09:40

Hej er der nogen der ved hvorfor deres side ikke virker www.filmz.dk

en rigtig god side ellers som jeg ikke kan undvære :)

Fra : Tommy

Dato : 18-12-04 10:50

bilo wrote:
> Hej er der nogen der ved hvorfor deres side ikke virker www.filmz.dk
>
> en rigtig god side ellers som jeg ikke kan undvære :)

Umiddelbart ville jeg mene det er fordi de har flyttet et eller andet
eller også bare generelt dummet sig

Warning: main(Cache/Lite.php): failed to open stream: No such file or
directory in /usr/home/filmzdk/www/filmz.dk/pear/Smarty/Cache.php on line 22

Fatal error: main(): Failed opening required 'Cache/Lite.php'
(include_path='.:./:/:/usr/local/share/pear/:/home/filmzdk/pear/:/home/filmzdk/www/filmz.dk/pear/')
in /usr/home/filmzdk/www/filmz.dk/pear/Smarty/Cache.php on line 2

Vent på at den kommer op igen - så vigtig er den side nu heller ikke -
du kan få alle de oplysninger den har alle andre steder også.
--
Tommy

Fra : bilo

Dato : 18-12-04 14:46

> Vent på at den kommer op igen - så vigtig er den side nu heller ikke -
> du kan få alle de oplysninger den har alle andre steder også.
> --
> Tommy

Ok nu er den oppe igen :)

har du evt links til andre steder der er bedre, grunden til at jeg kan lide
filmz.dk er at siden er flot lavet uden alt for mange popup reklamer og
synes også de er hurtige med seneste nyheder

Fra : Jesper

Dato : 18-12-04 15:11

bilo <bulent@ishoejby.dk> wrote:

> [...]
> filmz.dk er at siden er flot lavet uden alt for mange popup reklamer og
> synes også de er hurtige med seneste nyheder

Popup reklamer,hvad er det? (Jeg ser aldrig nogen i Firefox 1.0!)
--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : Mikl

Dato : 19-12-04 10:15

Jesper wrote:

> Popup reklamer,hvad er det? (Jeg ser aldrig nogen i Firefox 1.0!)

YAH! Firefox wil rise, IE will fall!

(Jeg er vist stadig påvirket af LOTR-marathonen igår )

/Mikkel

Fra : Konrad

Dato : 19-12-04 11:27

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Popup reklamer,hvad er det? (Jeg ser aldrig nogen i Firefox 1.0!)

Det gør jeg heller ikke i min IE...

Fra : JH

Dato : 19-12-04 12:10

Konrad wrote: