Fiske makker søges (sydfyn)
Fra : Stinne & Jack

Dato : 18-12-04 09:14

Hej gruppe

Jeg søger en makker til fiskeri i det synfynske, jeg har selv stænger og båd
på trailer, men da jeg ikke selv har den store erfaring,
så søger jeg en makker der kunne lære mig lidt om fiskeri (evt trolling).

MVH
Jack
svendborg

Fra : Michael, Fyn

Dato : 18-12-04 11:55

Hejsa
Bor godt nok på Nordfyn og har ikke den store erfaring i trolling, men jeg
mangler osse en makker. Var det noget? Er 38 år, pt. arbejdsløs med masser
af tid.

Michael, Fyn

Husk at fjerne spamfilter fra min email