ormekur?
Fra : Brodlos

Dato : 18-12-04 08:26

Jeg glemte at spørge om den "norske skovkat" jeg har købt har fået ormekur,
kan man på nogen måde se på katten om den har fået ormekur?

mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 09:10

Brodlos wrote:
> Jeg glemte at spørge om den "norske skovkat" jeg har købt har fået
> ormekur, kan man på nogen måde se på katten om den har fået ormekur?
>
> mvh. Martin

Hvis katten er meget 'vommet', så kunne det tyde på, at den har orm.....du
kan evt. også se, om der skulle sidde små hvide - ligesom riskorn - omkring
numsehullet på den.
Hvis den kaster op, så er det meget tydeligt, da ormene som regel ligner
spaghetti, og bevæger sig

Men tag dog missen med til et dyrlæge-tjek, den skal jo alligevel vaccineres

Mvh
Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.