Hvilket rat og pedal sæt?
Fra : Brizz

Dato : 17-12-04 22:05

Hvilket skal man købe med force feedback? Hvilket er bedst til en rimelig
pris. og her menes mellem 300-700 kr + -

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....med updates på akvarie siden

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 17-12-04 22:09

Tjaeee, jeg har da et Microsoft Sidewinder, tror jeg det hedder. Det er lige
pakket ned nu, men er da til salg. Det er med Force Feedback og hele
svineriet. Befinder sig i Kolding.

/Ole

Fra : Brizz

Dato : 17-12-04 22:15

> Tjaeee, jeg har da et Microsoft Sidewinder, tror jeg det hedder. Det er
> lige pakket ned nu, men er da til salg. Det er med Force Feedback og hele
> svineriet. Befinder sig i Kolding.

Er sådan et ikke et alm joystick? har du evt et link?
Hvad skulle prisen evt være selvom jeg ikke lige er i nabolaget (malmø)

Mvh Brian
---

Fra : Jasper Norman

Dato : 17-12-04 23:12

Jeg har lige købt et Logitech "Formula Force GP" til ca. 600,- Det fungerer
alle tiders. Jeg kender intet til andre mærker, og købte såmænd kun
Logitech, fordi jeg mener at de laver nogle fornuftige produkter. Jeg må da
også sige at rattet + pedaler virker som om, at de er solide og rattet er
"dejligt" at holde på.

....Jasper

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 18-12-04 11:35

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket skal man købe med force feedback? Hvilket er bedst til en rimelig
> pris. og her menes mellem 300-700 kr + -

Logitech´s rat med force feedback får topkarakter overalt.
Jeg vil mene at det er der du skal kigge.

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-12-04 23:58

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> scribbled in

> Hvilket skal man købe med force feedback? Hvilket er bedst til en
> rimelig pris. og her menes mellem 300-700 kr + -

Jeg har haft mit Logitech Formula Force i 5 år - det bliver
brugt _meget_ og gik i stykker i sidste uge. Det kunne klares
med at løsne et par skruer, stramme en fjeder og så samle
det igen. Jeg synes det er flot for sådan et produkt. Hvis
jeg ikke kunne lave det købte jeg et Logitech MOMO til ca.
800. Men både det og det billigere GP er gode at holde på
og har god Force Feedback. (synes jeg) Men tag ud og prøv at
holde på dem - det er MEGET subjektivt hvad man synes om de
forskellige rat!

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Brizz

Dato : 20-12-04 19:51

> [...]
> og har god Force Feedback. (synes jeg) Men tag ud og prøv at
> holde på dem - det er MEGET subjektivt hvad man synes om de

Lyder super. Havde selv kigget lidt på Logitechs GP. Rart at høre andre har
gode erfaringer med det.

Takker alle sammen

Mvh Brian
---