Hvordan laves kantede paranteser?
Fra : Jakob Munck

Dato : 17-12-04 21:31

Jeg skal bruge nogle kantede paranteser til at lave et link. Det skal se
sådan ud:

(klik)

men paranteserne skal være kantede.

Jeg kan ikke finde kantede paranteser i den fond, som er til rådighed i min
teksteditor. Hvad gør jeg så?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-12-04 21:56

Jakob Munck skrev:

> (klik)
>
> men paranteserne skal være kantede.

Er det sådan nogle: [klik] ?

> Jeg kan ikke finde kantede paranteser i den fond, som er til
> rådighed i min teksteditor.

De bør være der. Har du prøvet at taste AltGr-8 / AltGr-9 ?

(AltGr er den alt-tast der sidder til højre for mellemrumstasten).

Du kan også prøve at taste Alt-91 / Alt-93 - eller evt. Alt-091 /
Alt-093
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jakob Munck

Dato : 17-12-04 22:08

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Er det sådan nogle: [klik] ?

mange tak, så lykkedes det.

v.h.
Jakob

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-12-04 22:23

Jakob Munck skrev:

> mange tak, så lykkedes det.

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-04 22:07

Jakob Munck skrev:

>Jeg kan ikke finde kantede paranteser i den fond, som er til rådighed i min
>teksteditor. Hvad gør jeg så?

Så må det være en meget speciel font.

[Link] ?

[AltGr] + [8] eller [9]