Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual til HP Photosmart 435
Fra : Henning Lund

Dato : 17-12-04 19:21

Nogle der har den liggende eller ved hvor man kan finde den, undskyld
hvis denne meddelelse figurer 2 gange her i gruppen, jeg kan nemlig ikke
se det første spørgsmål.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-12-04 23:37

Henning Lund wrote:
> Nogle der har den liggende eller ved hvor man kan finde den, undskyld
> hvis denne meddelelse figurer 2 gange her i gruppen, jeg kan nemlig
> ikke se det første spørgsmål.

Men det er der

Men spørgsmålet er ikke helt OK her i gruppen, da køb/salg/bytte ikke må
foregå i denne gruppe - der skal du over i news:dk,marked.privat.foto !

Men du må gerne spørge, hvor den kan findes

Jeg ved ikke med HP manualer, men jeg vil tro, at din fotohandler kan skaffe
en.

Jan

Fra : Esben

Dato : 18-12-04 23:30