FTP til TDC hjemmeside
Fra : Kim

Dato : 17-12-04 16:41

Jeg er ikke klar over om det er den rigtige gruppe, men nu prøver jeg.
Henvis mig venligst hvis det er forkert.

Jeg har et problem med at uploade vores hjemmeside til TDC
home19.inet........ med IE explorer.
Det har tidligere virket, men nu får jeg blot en fejl.

Jeg har prøvet med og uden passiv FTP indstillinger og med og uden diverse
firewalls.

Nogen der kan fortælle hvad problemet evt. kunne være.

Kører Win XP SP2, IE 6.0 alt er opdateret fra Windows Update

Kim

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-12-04 16:56

Kim skrev:

>Det har tidligere virket, men nu får jeg blot en fejl.

Hvilken fejl?
--
Knud

Fra : Kim

Dato : 17-12-04 17:04

> Hvilken fejl?
> --

Fejl:
Der opstod en fejl ved åbning mappen på FTP-serveren. Sørg for du har
tilladelse til at åbne denne mappe.

Detaljer:
200 Type set to A
200 PORT command successful
425 Can't build data connection: Operation already in progress

Kim

Fra : Kim

Dato : 17-12-04 16:58

"Kim" <Hallo@kmi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kan fortælle hvad problemet evt. kunne være.
>
> Kører Win XP SP2, IE 6.0 alt er opdateret fra Windows Update

Lige en tilføjelse:

Jeg får vist logon billedet, herefter søger den i laaaaaaaang tid og
fortæller så at jeg skal checke om jeg har adgang...... og ja det er korrekt
password.

Kim

Fra : JSH [9800]

Dato : 17-12-04 17:58

> [...]
>
> Nogen der kan fortælle hvad problemet evt. kunne være.
>
> Kører Win XP SP2, IE 6.0 alt er opdateret fra Windows Update

Prøv at lave følgende indstilling i din browser:
Gå i Funktioner->Internetindstillinger->Fanebladet avanceret->Fjern flueben
ved Brug passiv FTP (til.....)

Så skulle den køre!

Fra : Kim

Dato : 17-12-04 20:19

> Prøv at lave følgende indstilling i din browser:
> Gå i Funktioner->Internetindstillinger->Fanebladet avanceret->Fjern
> flueben ved Brug passiv FTP (til.....)
>
> Så skulle den køre!

Troede også at det hjalp, men det gjorde det ikke. Har tidligere haft
problemer, hvor ovenstående operation hjalp, men ikke denne gang,...

Kim