MS Windows
briani 27239
Password !
Fra : Alice

Dato : 17-12-04 15:58

Hej gruppe.

Jeg er stødt ind i et mærkeligt problem ....... Fik ny computer i går (
dejligt .
Pentium4 - 3,0 GHz - Win XP pro - Norman anti + firewall.
Alt kører fint, lige bortset fra at den ikke kan / vil huske mine password.
Det drejer sig både om de password som man angiver forskellige steder på
nettet. Min Webbank, og det mest irriterende mine password i Outlook
Express. Og her skal lige tilføjes at mine konti er sat rigtige op, og der
er hak i 'gem password'. Men password forsvinder så snart OE har været
lukket ned.

Hvem kan hjælpe mig over denne irriterende fejl ???

KH
Alice
www.wonderdesign.dk

Fra : Torben

Dato : 18-12-04 09:04

> [...]
> forsvinder så snart OE har været lukket ned.
>
> Hvem kan hjælpe mig over denne irriterende fejl ???

Prøv funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse. og
sæt div flueben,
--
Mvh Torben

Fra : Alice

Dato : 18-12-04 11:34

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i

> Prøv funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse. og sæt
> div flueben,

Tusind tak for respons Torben ... Desværre var alle flueben det pågældende
sted sat korrekt, så jeg er ikke kommet opklaringen nærmere :-//. Jeg fatter
ikke hvad der er gået galt, vi har selvfølgelig rettet henvendelse til
forretningen som har bygget vores computere ( Skal lige indskydes at vi fik
bygget to ens computere, og fejlen er på dem begge ). Forretningen står lige
så rådvilde som os, og aner ikke hvordan vi skal få rettet den pokkers fejl.
Vi søgte hjælp hos MS, men da den 'venlige' supporter hørte at vores win xp,
er en OEM udgave, klappede han i og fortalte at hvis de skulle yde support i
vores tilfælde, så ville det koste 687,- kr....ufattelig til service :-///

KH
Alice