Ny Nokia 3310 - billigst hvor?
Fra : Henning

Dato : 19-05-01 15:18

Hvem kører pt. med det bedste tilbud? Jeg har allerede et simkort, som
skal bruges, så et evt. nyt abonnement bliver blot opsagt med det
samme

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-05-01 19:08

http://eurotalk.dk/tilbud/

--
mvh Lars

Fra : Henning

Dato : 19-05-01 21:52

On Sat, 19 May 2001 20:08:08 +0200, "Lars Klintholm"
<klintholm@image.dk> wrote:

>http://eurotalk.dk/tilbud/

Øv, Telias ab. betyder jeg skal overdrage fastnet-abonementet...
Det så ellers meget lovende ud

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-05-01 23:50

> Øv, Telias ab. betyder jeg skal overdrage fastnet-abonementet...
> Det så ellers meget lovende ud

Jo, men da denne overdragelse koster kr. 0,00 kunne det jo sagtens
være en mulighed der var en overvejelse værd.

--
mvh Lars

Fra : Henning

Dato : 20-05-01 04:18

>Jo, men da denne overdragelse koster kr. 0,00 kunne det jo sagtens
>være en mulighed der var en overvejelse værd.

Korrekt - men jeg har Mobilix nu, oxm jeg faktisk er OK til freds med.
Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-05-01 10:41

Henning skrev:

>Øv, Telias ab. betyder jeg skal overdrage fastnet-abonementet...
>Det så ellers meget lovende ud

Umiddelbart ser det ud til, at du her kan få telefonen får 100,-
mindre, med samme vilkår, undtagen det med fastnet-abonnementet?

http://fergusons.dk/link/3310/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Henning

Dato : 20-05-01 15:22

On Sun, 20 May 2001 11:41:17 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Umiddelbart ser det ud til, at du her kan få telefonen får 100,-
>mindre, med samme vilkår, undtagen det med fastnet-abonnementet?
>
>http://fergusons.dk/link/3310/

Ah, Lasse - hvorfor linker du ikke bare direkte til Wanna-save, i
stedet for at sløre at du får point for hver henvisning

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-05-01 20:27

Henning skrev:

>Ah, Lasse - hvorfor linker du ikke bare direkte til Wanna-save, i
>stedet for at sløre at du får point for hver henvisning

Der er en tæller på... og adressen er nemmere at huske for mig.
Det går vel ikke ud over dig, at jeg får et par points?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Bjoern

Dato : 20-05-01 21:11

> Ah, Lasse - hvorfor linker du ikke bare direkte til Wanna-save, i
> stedet for at sløre at du får point for hver henvisning

Hej Henning,

Det hersen "hverve-halløj" er der jo meget af på nettet med clickbanners,
adbars osv, og det er ret moderne, at henvisninger belønnes med en bonus.
Det er, mig bekendt, bl.a. sådan Wannasave kører. Og jeg ser intet forkert
i, at "henviseren" får noget bonus for at henvise dig.

Han har jo hjulpet dig frem til det, du gerne ville have, og prisen er den
samme for dig, uanset du henvises direkte eller via en link. Det gør vel
ikke dig noget, hvis han får en lille tak for ulejligheden ud af det?

Og nej, jeg er ikke selv wannasave bruger eller andet.....

Kim

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 25-05-01 12:51

mobilpriser.dk

Fra : Søren Poulsen

Dato : 20-05-01 07:34

"Lars Klintholm" <klintholm@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hvis du har sonofon og gerne vil ha en ny telefon ringer du bare til sonofon
og får en kupon så kan du købe en ny telefon uden at skulle ha et nyt nr
De kræver dog at du har haft dit abbonement i 6mrd
skal selv have en ny 3330 om 3 uger på den måde

--
Mvh. søren poulsen
smeden31@poulsen.mail.dk

Fra : -= Buster =-

Dato : 19-05-01 19:19

Henning <ingen@email.tx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:vvvcgtsfud10bun15nqlh8sb01vgu11jja@4ax.com...
> [...]

> Hvem kører pt. med det bedste tilbud? Jeg har allerede et simkort, som
> skal bruges, så et evt. nyt abonnement bliver blot opsagt med det

Æhh. Hvis du køber mobilen med abn. er den med 99,9 % sikkert simlåst til
mobilselskabet. Og du kan først opsige det nye abn. efter 6 mdr. eller få
mobilen låst op af selskabet, og det koster ca. en plov. Så din pris vil ca
værer 1300-1400* + abn. for den. Det råd jeg kan give dig er at købe den med
abn. (Sonofon Variant til 25 kr pr. md) Få den låst op af en privat person
(koster mellem 50-100 kr vil jeg tro). Du vil komme til at betale ca 869
(sonofonpris) + 50 + 150 = 1069-1100 kr.

*Prisene er fra superradio
Mvh.
Michael

Fra : Henning

Dato : 19-05-01 21:33

On Sat, 19 May 2001 20:19:13 +0200, "-= Buster =-" <Buster78@mail.com>
wrote:

> [...]
>mobilselskabet. Og du kan først opsige det nye abn. efter 6 mdr. eller få
Det er jeg klar over - så er det heldigt der er en newsgruppe, der
hedder dk....unlock

Ok, jeg kigger på det - takker

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Møgelmose

Dato : 20-05-01 18:13

>Æhh. Hvis du køber mobilen med abn. er den med 99,9 % sikkert simlåst til
>Det er jeg klar over - så er det heldigt der er en newsgruppe, der
>hedder dk....unlock

En af mine venner købte en 3330 med VIC og da vi byttede telefon i en dag
(jeg skulle prøve den igennem...) opdagede hun at den ikke var simlåst....
men det kan være at hun var en heldig kartoffel at få en der er låst op...!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk