Billigste LOTR EE (12 disc) DK-tekst funde~
Fra : Morten S Hansen

Dato : 17-12-04 13:00

Tror jeg....

På dvd.se kan man købe de tre EE versioner med bl.a. danske tekster (MEN
UDEN OMSLAG) for 995 SEK = 795 DKK (fragt er lidt ukart - se skriver det er
gratis i Sverige, men samtidig at DK og Norge ikke er omfattet af deres
udenlands takster..)
Link:
http://www.dvd.se/asp/base.asp?Page=Box&UID={BCA826C1-CDBD-4EA1-B178-2D958A03543D}&artikelnr=5508032

...og som nævt her i gruppen kan man hos Axelmusic.dk købe det amerikanske
omslag for 79,-
Link: http://www.axelmusic.dk/productDetails/lotrextbox

Desuden er jeg 100% sikker på at jeg på cdon.com (svensk afdeling) har set
bokssættet til 1000 SEK (800DKK) for ca. to uger siden (preorder) men nu er
det fuldstændig fjernet fra deres side...

Nogen billigere - så skriv endelig!

/morten

Fra : MM [8900]

Dato : 17-12-04 13:44

Morten S Hansen wrote:
> [...]
> (MEN UDEN OMSLAG) for 995 SEK = 795 DKK (fragt er lidt ukart - se
> skriver det er gratis i Sverige, men samtidig at DK og Norge ikke er

Jeg tror forsendelsesomkostningerne er de samme som hvis de sendte indenfor
Sverige.

Kunne se at Matador f.eks. kun koster 825 DKK for samtlige afsnit.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Michael

Dato : 17-12-04 13:59

Morten S Hansen wrote:
> [...]
> bokssættet til 1000 SEK (800DKK) for ca. to uger siden (preorder) men nu er
> det fuldstændig fjernet fra deres side...

Den her er billigere, men dog ingen danske undertekster...
Fragt er dog gratis :)

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=490271&p=57&g=72

/Michael

Fra : David T. Metz

Dato : 18-12-04 14:23

Michael kalligraferede, i news:41c2d832$0$74689$14726298@news.sunsite.dk

> Den her er billigere, men dog ingen danske undertekster...
> Fragt er dog gratis :)

Big deal. Det er let at finde film billigere uden danske undertekster. Her
er det dog lykkedes dig at finde en udgave der er ukomplet, sammenlignet med
udgaven der har danske tekster.

David

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 17:42

Undskyld jeg spørger, men kan du uddybe, hvad der er galt med den udgave,
der var foreslået, og hvor du kan finde bedre og billigere ???

/Flemming

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 18-12-04 17:53

"Flemming" <flemmingvestergaardSNABELAyahoo.com> skrev i en meddelelse
> Undskyld jeg spørger, men kan du uddybe, hvad der er galt med den udgave,
> der var foreslået, og hvor du kan finde bedre og billigere ???

> [...]

Eftersom den udgave der linkes til er britisk, er den censureret, dvs. at
der er et par scener i toeren der er fjernet. Den mest prominente heraf er
et easter-egg, hvori Gollum i sin takketale til akademiet rækker en vis
finger lidt for langt frem og vist også siger et grimt ord. Den slags kan
briter åbenbart ikke tåle, så det er klippet ud. Der er vist også noget
skalle-nikkeri som er fjernet i selve filmen.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : David T. Metz

Dato : 18-12-04 19:43

Flemming kalligraferede, i
> Undskyld jeg spørger, men kan du uddybe, hvad der er galt med den
> udgave, der var foreslået, og hvor du kan finde bedre og billigere ???

1. jeg brokkede mig over at han siger han kan finde en udgave uden
DK-undertekster billigere end en med ... i en tråd der handler om udgaven
med DK-tekster. Det er jo temmelig uinteressant og trivielt, idet praktisk
taget alle titler kan findes billigere uden DK-tekster end med.

2. Det sjove var så at den udgave han linker til er beskåret - se selv
dvdcompare.net

3. Jeg gider ikke finde den bedre OG billigere. Hvorfor skulle jeg det, når
det diskuteres hvor LOTR fås billigt MED DK-tekster? Men altså versionen med
DK-tekster er komplet og dermed bedre.

David

Fra : Morten S Hansen

Dato : 19-12-04 23:48

> Den her er billigere, men dog ingen danske undertekster...
> Fragt er dog gratis :)
>
> http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=490271&p=57&g=72
>
> /Michael

Der er masser af tråde her inde der henviser til billige LOTR versioner
unden DK-tekster - jeg vil tilfældigvis gerne have de tekster (men er
tilfreds med et svensk cover) og startede derfor denne tråd.

Skriv endelig hvis nogen finder oprindelige (!) subjekt billigere...

/morten