S: 25 procent billigere over Storebælt
Fra : Leonard

Dato : 17-12-04 12:53

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2780268/

Socialdemokraterne vil gøre det 25 procent billigere for personbiler
og campingvogne at krydse Storebælt.

Mon det bliver til noget?
- og bliver det så for alle trailere eller kun for husvognene?

--
Leonard

Fra : Henrik B.

Dato : 17-12-04 12:58

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Socialdemokraterne vil gøre det 25 procent billigere for personbiler
> og campingvogne at krydse Storebælt.

Hold da kæft hvor er de desperate - stemmehugst ad helv*** til. Synd at det
ikke hjælper.

> Mon det bliver til noget?
> - og bliver det så for alle trailere eller kun for husvognene?

Iflg. EB, så skulle det gælde alle. En alm. billet vil så skulle falde med
kr. 65,- Meeeen, nu skal de jo dels først i regering, dernæst kunne finde et
flertal, så for at besvare dit spørgsmål: Nej, det bli'r ikke til noget.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Henning

Dato : 17-12-04 13:23

On Fri, 17 Dec 2004 12:52:51 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2780268/
>
>Socialdemokraterne vil gøre det 25 procent billigere for personbiler
>og campingvogne at krydse Storebælt.

Hvem sagde "valgflæsk"?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 14:22

> Socialdemokraterne vil gøre det 25 procent billigere for personbiler
> og campingvogne at krydse Storebælt.

hehe de er fandeme ynkelige, håber aldrig at de kommer til magten igen, for
dummere og mere stupide folk skal man lede længe efter...

/Juel

Fra : John T.

Dato : 17-12-04 15:18

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> hehe de er fandeme ynkelige, håber aldrig at de kommer til magten igen,
> for
> dummere og mere stupide folk skal man lede længe efter...
>

> /Juel

Ja i alle de år de sad på magten kom de sku ikke med sådanne
forslag, så valgflæsk ? JA !!
Problemet er også:
Hvad med vognmændene, de vil da også have lavere priser
for deres lastbiler, men hvad så med færgerne ? Så ryger der
jo en del arbejdspladser, og det er vel ikke i samfundet
interesse, vel ?
Og skulle det også komme til at gælde lastbilerne, så er der ingen
der skal bilde mig ind at varerne bliver billigere i butikkerne, næh
fabrikanterne/grossisterne m.m. tjener bare lidt flere penge.
John

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 18:52

> [...]
> for deres lastbiler, men hvad så med færgerne ? Så ryger der
> jo en del arbejdspladser, og det er vel ikke i samfundet

hehe, vognmændende skal alligevel til at betale kørepenge fra 1. Januar 2005
til den tyske forbundsrepublik og det bliver faktisk ikke til småpenge.
Regningen er der i sidste ende kun en til at betale.

--
Tom

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-12-04 14:09

Fri, 17 Dec 2004 12:52:51 +0100, skrev Leonard, på 11 linier, i

Næ de skulle derimod vælte den bro.
Så slipper vi for djævleøboer her ovre.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Mogens

Dato : 17-12-04 16:44

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Så slipper vi for djævleøboer her ovre.

Har du nogensinde tænkt på, at der var nogle,
der kunne tænke det samme - blot med modsat
"fortegn".

Mvh Mogens
jyde, bosiddende i Nordsjælland... :)

Fra : Basil

Dato : 17-12-04 16:52

Mogens wrote:
> [...]
>
> Har du nogensinde tænkt på, at der var nogle,
> der kunne tænke det samme - blot med modsat

Jeps.
Luk begge broer, så der kun er udgang, ikke indgang til os
På den måde kan man holde alle jyder, og alt hvad der kommer sydligere fra,
ude
Kai

Fra : JS

Dato : 18-12-04 13:49

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse

> [...]
> Luk begge broer, så der kun er udgang, ikke indgang til os
> På den måde kan man holde alle jyder, og alt hvad der kommer sydligere

Gad vide hvad I ville leve af derovre...

Fra : phk

Dato : 17-12-04 19:14

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh Mogens
> jyde, bosiddende i Nordsjælland... :)

Hvor kommer du egentlig fra, Mogens?

--
Per, Esbjerg (og Viborg og nu Århus)

Fra : Mogens

Dato : 17-12-04 19:26

> Hvor kommer du egentlig fra, Mogens?

Din hjemegn...

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 19:28

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Din hjemegn...

Esbjerg?

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 17-12-04 19:33

> Esbjerg?

Det er korrekt, jeg er vestjyde. Og det er jeg faktisk
stolt af! Til daglig er jeg boss i en afdeling, hvor der
KUN er folk fra "København". Dét kræver sin mand

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-12-04 19:45

> Det er korrekt, jeg er vestjyde. Og det er jeg faktisk
> stolt af! Til daglig er jeg boss i en afdeling, hvor der
> KUN er folk fra "København". Dét kræver sin mand

Der er ligevægt i regneskabet.
Er gammel Kjøwenhawner, men kom på bedre tanker.
At du så tog turen den modsatte vej, det kan jeg jo ikke sige noget til

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : phk

Dato : 17-12-04 20:28

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er korrekt, jeg er vestjyde. Og det er jeg faktisk
> stolt af! Til daglig er jeg boss i en afdeling, hvor der
> KUN er folk fra "København". Dét kræver sin mand

Jeg kommer rent faktisk fra Viborg - har boet der over 30 år :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Chr

Dato : 17-12-04 17:39

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Fri, 17 Dec 2004 12:52:51 +0100, skrev Leonard, på 11 linier, i
> [...]

HØRT...lad Sjælland være selvstændigt det er alligevel der langt de fleste
skattekroner kommer fra....så kan vi skippe snylte-gylland.... ....

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-12-04 18:42

Fri, 17 Dec 2004 17:38:30 +0100, skrev Chr, på 23 linier, i
<41c30bac$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> skrev i en meddelelse

>HØRT...lad Sjælland være selvstændigt det er alligevel der langt de fleste
>skattekroner kommer fra....så kan vi skippe snylte-gylland.... ....

Og langt de fleste skatte kroner bliver brugt.
Så ja sælg sjælland og vi andre spare en del i skat.

,-)

Karsten
horsens

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 18:49

> HØRT...lad Sjælland være selvstændigt det er alligevel der langt de fleste
> skattekroner kommer fra....så kan vi skippe snylte-gylland.... ....

fair nok, så slipper vi da også for de glatnakkede politikere som ødsler
vores skattekroner ud til gud og hver mand

--
Tom

Fra : Christian

Dato : 17-12-04 19:12

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> fair nok, så slipper vi da også for de glatnakkede politikere som ødsler
> vores skattekroner ud til gud og hver mand

sjovt at tænke på at Brixtofte var opstilet på Fyn til folketinget...og folk
stemte på ham,- han arbejde da ikke en døjt for nogle fynbos interesse....

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 19:20

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> sjovt at tænke på at Brixtofte var opstilet på Fyn til folketinget...og
> folk stemte på ham,- han arbejde da ikke en døjt for nogle fynbos

Mennesker med et godt mundtøj har i danmark ALTID kunnet komme langt. Det
spiller ikke den store rolle om disse er kloge eller dumme, bare de kan
sælge billetter så.......
Dette gælder vist stadig i det ganske land, lige fra virksomheder til
forretningsmænd og andet godtfolk.
Dygtighed og arbejdsomhed er imaginære ting i forhold til bare at kunne
plapre en masse ord af sig.
Jeg har selv stød på adskillige af disse med et godt mundtøj

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 17-12-04 19:59

"Christian" <askformail@(TDCCUSTOMER)mail.dk> wrote:

>sjovt at tænke på at Brixtofte var opstilet på Fyn til folketinget...og folk
>stemte på ham,- han arbejde da ikke en døjt for nogle fynbos interesse....

Jeg gjorde ikke.
- og han arbejder stadig ikke en døjt for nogen somhelst, andre end
ham selv ...

--
Leonard

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-12-04 00:40

Chr wrote:

> HØRT...lad Sjælland være selvstændigt det er alligevel der langt de
> fleste skattekroner kommer fra....så kan vi skippe snylte-gylland....

Ja men de er også langt de bedste til at bruge det dobbelte af
skatteprovenuet... *ROFL*

Jo lad os blot blive fri for dem, så kan vi opnå mindre skattetryk *LOL*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 18:46

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2780268/
>
> Socialdemokraterne vil gøre det 25 procent billigere for personbiler
> og campingvogne at krydse Storebælt.

De ville få min stemme resten af mit liv, hvis de kunne reducere afgifterne
på bilerne så de lå på tysk niveau.
Så ville der enten stå en Ferrari eller en 911 i min garage (ingen joke)

> Mon det bliver til noget?

Nej

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-12-04 19:40

> De ville få min stemme resten af mit liv, hvis de kunne reducere
> afgifterne på bilerne så de lå på tysk niveau.
> Så ville der enten stå en Ferrari eller en 911 i min garage (ingen joke)

Hvad er dog dit problem?

Du kan da bare købe en af nævnte transportmidler.
Men husk hvad du sagde:
STÅ i min garage, altså ingen plader nødvendige.

Så igen, hvad er problemet?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 19:47

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er dog dit problem?
>
> Du kan da bare købe en af nævnte transportmidler.
> Men husk hvad du sagde:
> STÅ i min garage, altså ingen plader nødvendige.
>
> Så igen, hvad er problemet?

At man ikke kan få prøveplader til privat kørsel...pivpiv

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-12-04 20:37

> At man ikke kan få prøveplader til privat kørsel...pivpiv

og hvis du har brug for prøve plader må jeg antage at du ikke lader den stå
i garagen.
Er det ikke stik mod hvad du lagde ud med at sige?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Leonard

Dato : 17-12-04 20:47

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Så ville der enten stå en Ferrari eller en 911 i min garage (ingen joke)

Har du fundet en garage?

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-04 23:02

> Har du fundet en garage?

Det har jeg da hele tiden haft omend den kun er i træ

--
Tom

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-12-04 00:49

Tom wrote:

> De ville få min stemme resten af mit liv, hvis de kunne reducere
> afgifterne på bilerne så de lå på tysk niveau.
> Så ville der enten stå en Ferrari eller en 911 i min garage (ingen
> joke)

Når du nu er så begejstret for det tyske, forstår jeg ikke hvorfor du ikke
forlænge siden har trukket teltpløkkene op flyttet dem syd for "stregen".
*LOL*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 10:13

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Når du nu er så begejstret for det tyske, forstår jeg ikke hvorfor du ikke
> forlænge siden har trukket teltpløkkene op flyttet dem syd for "stregen".
> *LOL*

Fordi jeg har det godt i smørhullet danmark. Jeg KAN jo også leve uden
ferrarien selv om det kunne være sjovere hvis man havde den )

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 17-12-04 19:58

Leonard <nospam@invalid.invalid> wrote:

>Mon det bliver til noget?
>- og bliver det så for alle trailere eller kun for husvognene?

Tjah, valgkampen er begyndt:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2780546/
Trafikminister Flemming Hansen (K) besluttede fredag, at folk i
Trafikministeriet og i Sund & Bælt Holding A/S skal bruge weekenden på
at beregne en takstnedsættelse på Storebælt, så trafikministeren først
i næste uge kan præsentere sit alternativ til det forslag,
Socialdemokraterne kom med fredag formiddag.

--
Leonard

Fra : Per O.

Dato : 18-12-04 00:22

> [...]
> og campingvogne at krydse Storebælt.
>
> Mon det bliver til noget?
> - og bliver det så for alle trailere eller kun for husvognene?

Hvornår har en socialdemokrat holdt det valgløfte han har givet??? Der er jo
nok snart valg, og det er da derfor de panikker og lover billig brotakst!
En mand som Lykketoft, hvis dømmekraft rækker til at blive gift med Jytte
Hilden, ham har ingen da tillid til mere!

Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-04 10:14

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En mand som Lykketoft, hvis dømmekraft rækker til at blive gift med Jytte
> Hilden, ham har ingen da tillid til mere!

Arh han har da barberet gede-skægget af )

---
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-12-04 13:43

Tom wrote:

> Arh han har da barberet gede-skægget af )

Prøv at sammenligne:

<http://www.dr.dk/p1/loekkegaards/arkiv.asp?action=showarticle&id=27512>

og

<http://www.marxists.org/archive/trotsky/photo/t1919a.htm>

Hehe, er jeg den eneste der kan se ligheden??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-12-04 09:34

Leonard wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2780268/
>
> Socialdemokraterne vil gøre det 25 procent billigere for personbiler
> og campingvogne at krydse Storebælt.
>
> Mon det bliver til noget?

Det ser ud til at det ikke kun er S der vil det:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1708126
Allerede på mandag ventes der et udspil fra regeringen.

Per
www.perbeer.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 18-12-04 10:49

Sat, 18 Dec 2004 09:33:34 +0100, skrev Per Beer Hansen, på 20 linier,
i <rXRwd.1004$qE1.521@news.get2net.dk>, :

Ja den regering burde fyres

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : claus b. p.

Dato : 21-12-04 01:44

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> wrote in message
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2780268/
>
> Socialdemokraterne vil gøre det 25 procent billigere for personbiler
> og campingvogne at krydse Storebælt.

Nu kunne det se ud til at det bliver til noget. Men uanset om man er til den
ene eller anden side, så er det jo også de 75 procent af dem der bor i
Københavnsområdet der skal hjem til familien i Jylland i ferierne.

- Så det.....

/Claus

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-12-04 09:40

claus b. p. wrote:

> Nu kunne det se ud til at det bliver til noget.

Ja og dog alligevel.
Ifølge TV2 nyhederne her til morgen, så vil S ikke stemme for regeringens
udspil, da det ikke "ligner" deres eget nok.
Måske børnehaven derinde skulle sendes på juleferie

> Men uanset om man er
> til den ene eller anden side, så er det jo også de 75 procent af dem
> der bor i Københavnsområdet der skal hjem til familien i Jylland i
> ferierne.

Jeps, det er sq sørgeligt at sådan en bro skal skille landsdelene ad

Per
www.perbeer.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 21-12-04 17:12

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og dog alligevel.
> Ifølge TV2 nyhederne her til morgen, så vil S ikke stemme for regeringens
> udspil, da det ikke "ligner" deres eget nok.

Det er vel intet problem - regeringen har vel flertal med DF.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Leonard

Dato : 21-12-04 18:25

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Det er vel intet problem - regeringen har vel flertal med DF.

Næh, du, så nemt er det ikke i politik. Det er forligspartierne der
skal blive enige om ændringer, i broens tilfælde skal S og
Kristendemokraterne tages i ed før der kan ændres på noget i den
forbindelse.

--
Leonard