Opposing Force
Fra : Bjarne K

Dato : 17-12-04 10:21

Jeg har aktiveret min Half Life 1 på Steam og har dermed også fået
adgang til OpFor, som jeg ikke har prøvet før.

Som jeg har forstået det skulle der være en singleplayer del, men hvis
jeg vælger "new game" forsøger den at starte en server op, og herefter
hænger spiller.
Også hvis jeg vælger "create server" hænger spiller.

Hvad er det liiiige jeg gør galt, eller har jeg misforstået noget.

--
HEJ

Fra : BuFFerz

Dato : 17-12-04 11:09

New game er det rigtige valg - men det er sikkert ikke færdig med at
downloade.

Se under monitor i din Steam.

Først når spillet er 100% færdig downloadet virker det.

Fra : Bjarne Kunckel

Dato : 18-12-04 01:22

"BuFFerz" <fiktiv@email.fiktiv> skrev i en meddelelse
> New game er det rigtige valg - men det er sikkert ikke færdig med at
> downloade.
>
> Se under monitor i din Steam.
>
> Først når spillet er 100% færdig downloadet virker det.

100 % og spillet virker nu...

Eneste problem er nu, at stemmerne i spillet lyder som hvis man har
inhaleret helium, men det kan spilles..

Med venlig hilsen

BJK