Hjælp til Hjulbolte
Fra : Mt

Dato : 17-12-04 09:55

Hej Allesammen.

Er der mon en venlig sjæl som kan hjælpe mig med
at finde nogle hjulbolte til en Peugeot 406 (1997 model)??

Mit problem er at de skal være 50mm lange (der er monteret
nogle Ronal R28 fælge med en original spacer bagpå, så
det er derfor at de skal være så lange)

Nu skal det lige siges at jeg intet aner om teknikken/videnskaben
bag konus, længde, gevind osv. så jeg håber at i bærer over med
mig

Jeg har fået en pris på de orginale hjulbolte fra fælgproducenten
i tyskland og den er 845,- for 16 hjulbolte, hvilket jeg finder ret
dyrt, så hvis der er nogen som kan hjælpe mig med at finde et
andet sted at købe sådan nogle, så ville det gøre mig rigtig glad.

Hilsen Martin

Fra : Mt

Dato : 17-12-04 13:37

Jeg glemte lige noget.

Mine låsebolte (OZ) er str. 12x1,25 og er 50mm lange. (60 gr. konus)
Så dette skulle være størrelsen jeg skal finde

Hilsen martin

Fra : Tot

Dato : 18-12-04 08:00

Hej.... Hvis jeg var dig ville jeg gå ind til en dæk mand...... jeg har selv
lige fået nye til mine egne fælge jeg mener de kostede mig 300 kr han kon
som reglen hjælpe dig
mvh Tot

Fra : Mt

Dato : 18-12-04 16:03

Hej.

Jeg har prøvet hos nogle dæk folk her i nærheden, problemet er
længden på de hjulbolte, det er vist ikke helt standard.

Nogen Idéer til hvor jeg kan finde dem??

Hilsen Martin