Klone sim-kort
Fra : ss

Dato : 16-12-04 22:43

Hvem kan klone et SIM-kort ,helst et 64 Kb SIM-kort.......... .?
Pris............?

Fra : Flemming

Dato : 16-12-04 22:47

ss" <ss@"fjern wrote:
> Hvem kan klone et SIM-kort ,helst et 64 Kb SIM-kort.......... .?
> Pris............?

Sidst jeg så efter var det ikke muligt at fiske noget ud fra de nye
kort....

--
Mvh. Flemming

Fra : anders majland

Dato : 20-12-04 10:22

> Sidst jeg så efter var det ikke muligt at fiske noget ud fra de nye
> kort....

Telmores 64k kort kan der godt laves backup af (med få undtagelser - jeg
havde et ud af mere end 10 der var "problemer" med.Så bestilte jeg bare et
nyt simkort til nummeret og det kunne kopieres). Jeg har et par telmore
numre i min telefon på et kort fra gsm technology i polen. Deres tomme kort
er bare smådyre ... Grunden til at jeg/vi gjorde det var således at vi kunne
have et privat og et firmanummer i samme telefon. Ahs til beskatning må
firmanummeret ikke anvendes privat (ingen havde lyst til at skulle beskattes
af fri telefon) og så er det nemt bare at skifte nummer.

/A

Fra : SS

Dato : 20-12-04 15:56

Hej Anders .......
Kan du lave en backup (kopi) af et "Telmores 64k kort" ?
/ SS
meddelelse news:41c69d82$0$74686$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Flemming

Dato : 20-12-04 23:43

anders majland wrote:

> Telmores 64k kort kan der godt laves backup af (med få undtagelser -
> jeg havde et ud af mere end 10 der var "problemer" med.Så bestilte

Hvilke program brugte du ?

--
Mvh. Flemming