Gammel TV2 sang ?
Fra : Martin Ploug

Dato : 16-12-04 21:32

Hej

Jeg har idag gået og sunget noget fra en gammel TV2 sang,
der pludseligt dukkede op i mit hoved.

Jeg mener, at sangen er en kommentar til danskernes
holdning til indvandrere.
Jeg tror nok Steffen Brandt synger noget i retning af:

"Tilbage med dem
smid dem ud
Vi gider ikke mere
De ka' gøre hvad de vil
bare de ikke gør det her"

Men hvad hedder sangen, og hvilket album er det på?

Jeg har kigget lidt på TV-2.dk, men kunne ikke umiddelbart finde
noget der.

På forhånd tak.

- Martin

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-12-04 21:38

Martin Ploug wrote:
> [...]
>
> Men hvad hedder sangen, og hvilket album er det på?
>
> Jeg har kigget lidt på TV-2.dk, men kunne ikke umiddelbart finde

http://www.tv-2.dk/albums/cd05.html

September 85

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-12-04 21:55

>http://www.tv-2.dk/albums/cd05.html

>September 85

Ok, mange tak.

Kan faktisk godt huske det album - det må jeg vist
hellere få købt

- Martin

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 17-12-04 00:00

Det er "September 85" fra albummet "Rigtige mænd (gider ikke høre
mere vrøvl)".

www.thesmiths.dk