Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
passepartout-kniv - Århus C
Fra : Peter Holm

Dato : 16-12-04 19:10

hej folks

nogen i Århus der har en passepartout-kniv de vil låne/leje ud til et lille
juleprojekt?

Alternativt - hvor købes sådan en billigst?

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-04 20:09

Passepartoutkniv - Harald Nyborg - ca. 200 kr.
Skæreunderlag - Harald Nyborg - ca. 100 kr.
Aluliniealer - Biltema ca. 20
Lyntvinger - Biltema ca. 12.95

MVH
Chris

Fra : Peter Holm

Dato : 16-12-04 21:30

Chris Nielsen wrote:
> Passepartoutkniv - Harald Nyborg - ca. 200 kr.
> Skæreunderlag - Harald Nyborg - ca. 100 kr.
> Aluliniealer - Biltema ca. 20
> Lyntvinger - Biltema ca. 12.95

Thx - er det produkter du har erfaring med ?

mvh
peter

Fra : bb

Dato : 17-12-04 21:54

>hej folks
>
>nogen i Århus der har en passepartout-kniv de vil låne/leje ud til et lille
>juleprojekt?
>
>Alternativt - hvor købes sådan en billigst?

Netto har haft knive og underlag på tilbud i denne uge.

Fra : Peter Holm

Dato : 17-12-04 22:56

bb wrote:

> Netto har haft knive og underlag på tilbud i denne uge.

synes ikke deres avis på hjemmesiden fortæller noget om det, men jeg vil da
chekke det i morgen.

Mvh
Peter