Publisher web problemer ?
Fra : Johan

Dato : 16-12-04 16:14

Jeg kan ikke få publisher til at gemme web udgivelsen med de navne jeg vil
havde , den tilføjer index_ til alle filer, + navnet jeg har givet dem

i den gamle publisher kunne jeg få forsiden til at hedde index.hmt og de
andre f.eks /kursus.hmt.
Jeg håber en af jeg ved hvordan jeg fjerner index_kursus.hmt som bliver
tilføjet, så jeg kan få navnet som jeg gerne vil til kursus.hmt

--
Venlig hilsen

Ambulancebehandlernes
Førstehjælpsundervisning

Johan Beuschau
Aspen 16
4000 Roskilde

Tlf. 46343004
Mobil. 21633004

Mail : jb@abfu.dk
Hjemmeside : www.abfu.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-04 16:27

Johan skrev:

>Indlæg fraklippet.

Kort:

Vær rar at læse

<http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>

<http://usenet.dk/netikette/signatur.html>

Tak.
--
Knud

Fra : Johan

Dato : 16-12-04 16:47

Jammen jeg undskylder min uvidenhed !!!!

jb

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-12-04 22:53

Johan wrote:
> Jeg kan ikke få publisher til at gemme web udgivelsen med de navne
> jeg vil havde , den tilføjer index_ til alle filer, + navnet jeg har
> givet dem

Jeg er klar over, at Microsoft påstår noget andet, men Publisher dur altså
ikke til at lave hjemmesider i. Find dig en rigtig webeditor. Der findes
flere glimrende på markedet, nogle er gratis og andre koster.

WebWriter <www.webwriter.dk> hører til de gratis (for private) og er rigtig
god.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk