bedste racerspil til pc
Fra : Claus Larsen

Dato : 16-12-04 08:38

Bud på det bedste racerspil ønskes ( til julegave til børn ca 12 år som
er vant til lidt af hvert indenfor spil ).

Hilsen Claus

Fra : Casper Bang

Dato : 16-12-04 10:01

> Bud på det bedste racerspil ønskes ( til julegave til børn ca 12 år som er
> vant til lidt af hvert indenfor spil ).

For tiden ville jeg nok sige:
Need for Speed: Underground 2

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 16-12-04 10:09

Casper Bang wrote:

> For tiden ville jeg nok sige:
> Need for Speed: Underground 2

-og 1'eren også, for den sags skyld...

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 16-12-04 12:01

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Death Rally

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Torben

Dato : 16-12-04 14:15

FIA GTR, det er vejen frem!

Meget realistisk, kanon grafik og realisme i styring og opførsel af bilen.
Man får virkelig at mærke at man har hestekræfter under hjelmen!

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-12-04 20:31

Torben wrote:

> Meget realistisk, kanon grafik og realisme i styring og opførsel af
> bilen. Man får virkelig at mærke at man har hestekræfter under

Så har du ikke prøvet Live For Speed...

Jesper G. Poulsen

Fra : Mikael L

Dato : 16-12-04 21:28

> Så har du ikke prøvet Live For Speed...

Det har jeg heller ikke, men jeg har mere end almindeligt svært ved at tro
det skulle være mere realistisk end GTR.

Mikael

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-12-04 10:26

Mikael L wrote:

> Det har jeg heller ikke, men jeg har mere end almindeligt svært ved
> at tro det skulle være mere realistisk end GTR.

Så er det ikke spor for tidligt at komme igang.

Der er bla. taget højde for førerens vægt i køreegenskaberne.

Jesper G. Poulsen

Fra : Torben

Dato : 17-12-04 01:44

> Så har du ikke prøvet Live For Speed...

Øhh, næh, det har jeg ikke...
Men manden spurgte om et bud på det bedste racerspil, og det kom jeg så
med...
Om der er andre der synes andre spil er bedre, det er jo så deres problem...

Har du måske prøvet GTR???
For så kunne du jo sammenligne de 2 spil, så jeg havde noget at bruge dit
forslag til...
Ellers kunne du jo bare have foreslået dit spil i et svar til manden selv...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-12-04 10:26

Torben wrote:

> Ellers kunne du jo bare have foreslået dit spil i et svar til manden
> selv...

Jeg har ikke set det oprindelige indlæg.

Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Sschoedt

Dato : 18-12-04 14:58

"Torben" <torvar@hotmailFJERN.com> skrev i en meddelelse
> FIA GTR, det er vejen frem!
>
> Meget realistisk, kanon grafik og realisme i styring og opførsel af bilen.
> Man får virkelig at mærke at man har hestekræfter under hjelmen!

Kan man spille online mod andre med dette spil? Jeg venter på et spil hvor
man logger på en server (som i feks. battlefield1942 osv.) og kører mod
andre over nettet. dvs. lidt i stil med granturismo(ps2), bare online?

Mvh Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 19:37

Martin Sschoedt wrote:

> hvor man logger på en server (som i feks. battlefield1942 osv.) og
> kører mod andre over nettet. dvs. lidt i stil med granturismo(ps2),
> bare online?

LFS.

Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-12-04 23:46

"Martin Sschoedt" <schoedt5442@commonmail_5_.dk> scribbled in

> [...]
> hvor man logger på en server (som i feks. battlefield1942 osv.) og
> kører mod andre over nettet. dvs. lidt i stil med granturismo(ps2),

Colin Mcrae (som ghosts) og LFS.

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Martin Schoedt

Dato : 20-12-04 13:07

Ok, tak til jer og god jul.

Mvh Martin

Fra : claus jensen

Dato : 16-12-04 15:37

toca racedriver 2 er for fedt
mvhc laus

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 16-12-04 22:52

"Claus Larsen" <brev@linuxwaves.com> skrev i en meddelelse
> Bud på det bedste racerspil ønskes ( til julegave til børn ca 12 år som er
> vant til lidt af hvert indenfor spil ).

Flat Out er ret sjovt.

Det er også svært at køre, hvis man sætter det til dét.

Det må være noget for børn, med dele der flyver til alle sider m.m.

Der er også en fører der flyver ud ad vinduet, men det kan man slå fra (med
en ny patch der lige er kommet), hvis man synes det er for vildt.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : claus

Dato : 17-12-04 12:04

Claus Larsen wrote:
> Bud på det bedste racerspil

Tak for alle indput.

Jeg har noteret alle forslag og tager listen med i butikkerne så må jeg
se hvad de har.

Mon ikke konklutionen er at need for speed er favorit?

Hilsen Claus

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 17-12-04 12:58

claus <brev@linuxwaves.com> scribbled in news:cpuee4$28fg$1
@news.cybercity.dk:

> Mon ikke konklutionen er at need for speed er favorit?

NFS-serien er fed. De er ikke så realistiske, da alle bilerne
nærmest er klæbet til banerne og vejene er sindssygt brede. Men
der er flot design og masser af fart. Stort set alle børn jeg
har med at gøre (jeg er lærer) synes det er superfede spil.

Selv er jeg meget mere til fx Colin Mcrae og andre rallyspil.
Der er kørefornemmelsen bedre og mere realistisk samtidig med
at den sjove computerspil/arkade-stemning bibeholdes.

/hilsner

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-12-04 20:09

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:

> NFS-serien er fed. De er ikke så realistiske, da alle bilerne
> nærmest er klæbet til banerne og vejene er sindssygt brede. Men

Det er så ikke helt tilfældet med Porsche 2000. NFS Porsche 2000 kræver
i høj grad kørefærdigheder, specielt hvis man satser på en karriere som
fabrikskører

> Selv er jeg meget mere til fx Colin Mcrae og andre rallyspil.

Jeg er selv fan af Colin McRae 2.0

Jesper G. Poulsen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 18-12-04 11:34

> Det er så ikke helt tilfældet med Porsche 2000. NFS Porsche 2000 kræver
> i høj grad kørefærdigheder, specielt hvis man satser på en karriere som
> fabrikskører

Så galt er det nu heller ikke. Jeg gennemførte det da med
tasteturet uden problemer.

/Kenneth Iversen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 12:46

Kenneth Iversen wrote:

> Så galt er det nu heller ikke. Jeg gennemførte det da med
> tasteturet uden problemer.

Det er ikke styregrejerne der er vigtige - det er viden om hvordan man
skal tackle en situation.

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-12-04 14:19

Jesper G. Poulsen wrote:

> Det er ikke styregrejerne der er vigtige - det er viden om hvordan man
> skal tackle en situation.

Undtagen når man spiller first person shooters..?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 19:38

Sune Salminen wrote:

> Undtagen når man spiller first person shooters..?

Man anvender de styregrejer man føler er de rette

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-12-04 21:30

Jesper G. Poulsen wrote:

> Man anvender de styregrejer man føler er de rette

Naturligvis, såfremt det er muligt!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 22:08

Sune Salminen wrote:

> Naturligvis, såfremt det er muligt!

Og er det ikke muligt for mig, så undlader jeg helt at spille - det er
én af årsagerne til at jeg ikke er indehaver af en x-box, jeg kan ikke
med joypads...

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-12-04 23:40

Jesper G. Poulsen wrote:

> Og er det ikke muligt for mig, så undlader jeg helt at spille - det er
> én af årsagerne til at jeg ikke er indehaver af en x-box, jeg kan ikke
> med joypads...

Du er da lidt besværlig!
Nogen burde simpelthen konstruere en helt unik Jesper G. Poulsen
controller!

Måske er det et job for drengene ovre i forummet på
www.arcadecontrols.com .

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-12-04 23:54

Sune Salminen wrote:

> Nogen burde simpelthen konstruere en helt unik Jesper G. Poulsen
> controller!

Nej, jeg skal bare have mulighed for at bevæge "mig" med piltasterne. I
Doom 3 fik jeg "mus og pil" til sidevers retning (når jeg flyttede på
musen bevægede jeg mig sidevers). Far Cry har jeg fået til at makke
ret. Hvor svært ka' det være ?

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-12-04 00:30

Jesper G. Poulsen wrote:

> Nej, jeg skal bare have mulighed for at bevæge "mig" med piltasterne.
> I Doom 3 fik jeg "mus og pil" til sidevers retning (når jeg flyttede
> på musen bevægede jeg mig sidevers).

Nå, nu lukker du op for posen, så kan man måske få lov at hjælpe dig med
at komme til at spille Doom III.
Forstår jeg dig ret:

Når du flytter musen på X-aksen går du sidelæns fremfor at "dreje rundt"
på stedet??

Er det sådan du vil have det, eller sådan du overhovedet ikke vil have
det?

Du må lige have mig undskyldt, nu skriver jeg meget firkantet og somom
jeg skulle forklare det til en der aldrig har spillet FPS spil før, men
det er for at sikre mig at vi kalder tingene det samme.

I den menu der hedder "Controls - Movement" har du to muligheder: Move
Left/Right og Turn Left/Right.

Her kan man desværre ikke vælge muse-akser, men kun taster. Så du kan
enten have, på piletasterne f.eks., gå (Move) til højre/venstre eller
dreje (Turn) til højre/venstre. Jeg går ud fra at op & ned-pilene bare
skal være fremad og baglæns.

Du kan også vælge at gøre det sådan at venstre/højre-pilene får dig til
at dreje rundt på stedet og hvis du holder ALT nede så går du sidelæns,
ligesom i de gamle Doom spil.

Men hvorfor ikke bare sætte (og nu kommer den store test, om jeg forstår
dig rigtigt højre og venstre pil til hhv. Move left og Move right?
Og så bruge musen til 'Turn'?

Prøv også at vælge det der hedder 'Free Look' inde i Game Options
menuen. Hvis det er slået fra kan du bevæge dig med musen, og hvis du
slår det til kan du kun sigte og kigge rundt med musen.

Far Cry har jeg fået til at makke
> ret. Hvor svært ka' det være ?

You tell me!

Jeg er sikker på at der er en måde du kan komme til at spille Doom III
på som du vil have det.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-04 00:59

Sune Salminen wrote:

> Nå, nu lukker du op for posen, så kan man måske få lov at hjælpe dig
> med at komme til at spille Doom III.

Jeg vil ikke spille Doom 3. Det kan ikke styres som jeg vil ha' det til.

> Forstår jeg dig ret:
> Når du flytter musen på X-aksen går du sidelæns fremfor at "dreje
> rundt" på stedet??

Ja. Jeg gå den _ene_ vej, uanset til hvilken side jeg flytter musen.

> Er det sådan du vil have det, eller sådan du overhovedet ikke vil
> have det?

Jeg vil vippe omkring akserne med musen og bevæge mig i
koordinatsystemet med piltasterne - det kan jeg bare ikke få lov til.

> I den menu der hedder "Controls - Movement" har du to muligheder:
> Move Left/Right og Turn Left/Right.

Spillet er ude - der er ikke mere at gøre. Ellers tak

> Men hvorfor ikke bare sætte (og nu kommer den store test, om jeg
> forstår dig rigtigt højre og venstre pil til hhv. Move left og
> Move right? Og så bruge musen til 'Turn'?

Det prøvede jeg, men det lod sig ikke gøre. Derefter røg spillet ud.

> Jeg er sikker på at der er en måde du kan komme til at spille Doom
> III på som du vil have det.

Det er ude, end of story...

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-12-04 01:17

Jesper G. Poulsen wrote:

> Jeg vil ikke spille Doom 3. Det kan ikke styres som jeg vil ha' det
> til.

Det er jeg sikker på det kan..

> Ja. Jeg gå den _ene_ vej, uanset til hvilken side jeg flytter musen.

> Jeg vil vippe omkring akserne med musen og bevæge mig i
> koordinatsystemet med piltasterne - det kan jeg bare ikke få lov til.

Det kan løses ved at slå Free Look til. Lidt af et mysterium egentlig,
for jeg mener det er slået til som standard.

> Spillet er ude - der er ikke mere at gøre. Ellers tak

> Det prøvede jeg, men det lod sig ikke gøre. Derefter røg spillet ud.

> Det er ude, end of story...

Hm. Okay, så er du også selv ude om det!
Det er nøjagtigt sådan jeg selv styrer det (godt nok med nogle andre
taster end piletasterne), og det virker fint.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-12-04 12:34

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> scribbled in news:cq2h8i$141j$1
@news.cybercity.dk:

> Det kan løses ved at slå Free Look til. Lidt af et mysterium egentlig,
> for jeg mener det er slået til som standard.

Det var det da hos mig - jeg staretede bare skidtet, skulle dog som
sædvanlig vælge "reverse mouse" (om jeg fatter hvorfor folk _vil_
spille omvendt af hvordan man gjorde tidligere... - og omvendt af
manøvrering i virkeligheden i fx fly etc.)

/hilsner

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-12-04 19:25

> [...]
> spille omvendt af hvordan man gjorde tidligere... - og omvendt af
> manøvrering i virkeligheden i fx fly etc.)

"I virkeligheden"

Fordi man ikke styrer et fly, men en person.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-04 20:47

Sune Salminen wrote:

> Fordi man ikke styrer et fly, men en person.

Hvad så hvis man "flyver" gennem spillet?

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-12-04 21:03

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvad så hvis man "flyver" gennem spillet?

Så snyder man og bruger no_clip og det gælder ikke!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-12-04 00:18

Sune Salminen wrote:

> Så snyder man og bruger no_clip og det gælder ikke!

Findes den oss' i 3'eren?

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-12-04 11:45

Jesper G. Poulsen wrote:

> Findes den oss' i 3'eren?

Jep

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-12-04 09:26

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> scribbled in news:cq4h25$88f$1
@news.cybercity.dk:

> "I virkeligheden"

jeps - i virkeligheden. Jeg synes det er dybt ulogisk som folk
gør det. Når jeg kigger opad (som i et ftps) eller jeg vender
næsen af et fly opad er for mig den samme manøvre. Når jeg
vender blikket opad er det fordi der bliver trukket nedad i
den bagerste del af mit hovede. Det er den samme bevægelse
jeg gør med min hånd. Men man kan jo vænne sig til det meste.
Jeg har været til lan-party hvor alle spillede omvendt og vi
byttede computer ind i mellem - der måtte jeg bare bide i det
sure æble og spille modsat - det går fint indtil man panikker
i et hjørne i cs eller lignende og render rundt og stirrer op
i loftet hele tiden - damn!

> Fordi man ikke styrer et fly, men en person.

Tja igen - om jeg kigger opad med mit hovede eller med en flynæse
er da helt den samme ting. Jeg ville egentlig gerne høre om der
er nogen der spiller fps modsat (altså musen mod kroppen når man
kigger nedad) som samtidig spiller flysim. på den rigtige måde?

/hilsner

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-12-04 11:45

> [...]
> er nogen der spiller fps modsat (altså musen mod kroppen når man
> kigger nedad) som samtidig spiller flysim. på den rigtige måde?

Jeg spiller ikke flysimulatorer, men jeg spillede da Descent I, II og
III med 'fly-styring'.
Jeg har altid spillet FPS spil (siden Doom tilbage i '93 eller hvornår
det nu var) på den anden måde, altså med at kigge op når jeg bevæger
musen fremad osv.

Men jeg kan godt se din pointe med at 'trække' i hovedet

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-12-04 18:02

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> scribbled in news:cq6aeb$21fh$1
@news.cybercity.dk:

> Jeg spiller ikke flysimulatorer, men jeg spillede da Descent I, II og
> III med 'fly-styring'.

Jeg fandt descent III frem fra skuffen forleden - med en moderne
maskine er det godtnok et spil der går stærkt! 3d-action der
vil noget. Jeg kan huske de fede netaftener i 94/95 med descent
som den ultimative deathmatch :D Triplechording er sjoooovt!

/hilsner

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-12-04 01:04

> [...]
> vil noget. Jeg kan huske de fede netaftener i 94/95 med descent
> som den ultimative deathmatch :D Triplechording er sjoooovt!

Descent III holder, jeg skal også have set hvordan det ser ud på mit nye
grafikkort.

Du kan også spille Descent II med hardware-accelereret grafik, her kan
du se hvordan:

http://www.glidos.net/descent.html?lang=en

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 18-12-04 23:48

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> scribbled in

> Det er så ikke helt tilfældet med Porsche 2000. NFS Porsche 2000 kræver
> i høj grad kørefærdigheder, specielt hvis man satser på en karriere som
> fabrikskører

Porsche 2000 er det eneste gamle racerspil der ligger på
min nye maskine. Især factory-driver-missionerne kan jeg
køre igen og igen :) og når man først har fornemmelsen
af at smide de gamle porscher rundt i svingene med røven
(næsten) dinglende bagefter ;D Herligt!

> Jeg er selv fan af Colin McRae 2.0

guld-spil! Har dog afinstet den efter 2005 kom ind i varmen.
Det har alt det samme + lidt mere.

/hilsner

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-12-04 01:03

> [...]

> køre igen og igen :) og når man først har fornemmelsen

> af at smide de gamle porscher rundt i svingene med røven

360° er noget af det sjoveste... Et skarpt drej til den ene side, lidt
håndanker, 2 gear ned, drej skarpt til den anden side og giv gas...

> guld-spil! Har dog afinstet den efter 2005 kom ind i varmen.
> Det har alt det samme + lidt mere.

Jeg prøvede 4'eren - og blev ved 2'eren.

Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 19-12-04 12:29

> 360° er noget af det sjoveste... Et skarpt drej til den ene side, lidt
> håndanker, 2 gear ned, drej skarpt til den anden side og giv gas...

jaaaa og det er noget der er _så_ meget sjovere (og nemmere) når man
har fat i et rat og kan mærke præcis når dækkene slipper asfalten.

> Jeg prøvede 4'eren - og blev ved 2'eren.

- har ikke prøvet 4'eren, den og 2005 skulle vist være næsten ens.

Det fede ved 2'eren var at dens grafikengine var voldsomt effektiv.
Jeg spillede den med alle settings på high og view dist. til næsten
højest på en 300 MHz/voodoo2-maskine! Gameplay helt i top :D

/hilsner

Fra : iddqd

Dato : 20-12-04 11:15

> [...]
> køre igen og igen :) og når man først har fornemmelsen
> af at smide de gamle porscher rundt i svingene med røven

Jeg kan kun erklære mig enig, min kammerat og jeg har voldspillet NFS
serien på PC, så 6* af de første 7 spil er i min samling. Især det
første, NFS 3 og så NFS Porsche har vi brugt meget tid på.

Til inspiration er forresten de bedste tider sat på min maskine:

Schwartzwald      3:03:84
Pyrénées      2:04:09
Côte d'Azur      2:09:56
Alps         3:11:06
Autobahn      2:22:71
Auvergne      2:51:68
Normandie      2:19:18
Corsica         2:18:81
Zone Industrielle   2:09:12

Men jeg er sikker på de kan gøres noget hurtigere

Desværre så synes jeg det er gået voldsomt ned af bakke siden NFS
Porsche, NFS6 (Hot Pursuit II) var en direkte pinlig konsol konvertering
og de to Underground er alt for meget Arcade og for lidt bil.

Skulle jeg ønske noget så var det flere baner til NFSV, gerne dem fra
det første NFS for hvor var det fedt med trafikken på motorvejen og
Costal var også rigtig super.

> guld-spil! Har dog afinstet den efter 2005 kom ind i varmen.
> Det har alt det samme + lidt mere.

Hmm, måske man skulle give det en chance. CMR2.0 er også stadig en
favorit, mens jeg blev skuffet af de to senere så 2005 har jeg slet ikke
kigget på.

Andre bil favoritter er Viper Racing og SportsCar GT.

Mvh

Bruno

*NFS, NFS SE, NFSII, NFSIII(Hot Pursuit), NFSIV (High Stakes) og NFSV
(Porsche 2000 / Porsche Unleashed).

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-12-04 11:36

iddqd <DontUse@ThisAdress.Ever> scribbled in

> Til inspiration er forresten de bedste tider sat på min maskine:
>
> Schwartzwald 3:03:84
> Pyrénées 2:04:09
> Côte d'Azur 2:09:56
> Alps 3:11:06
> Autobahn 2:22:71
> Auvergne 2:51:68
> Normandie 2:19:18
> Corsica 2:18:81
> Zone Industrielle 2:09:12

Jeg kan huske at have kørt schwartzwald under 3 minutter, men de ser
nu ret gode ud. Jeg har lige skiftet computer og har ikke fået taget
mig sammen til at putte den gamle hd i og kopiere gamle spil-ting
over, så jeg er gået i gang med at køre factory forfra... Det er
meget sjovere end bare at kopiere filerne :D

> Skulle jeg ønske noget så var det flere baner til NFSV, gerne dem fra
> det første NFS for hvor var det fedt med trafikken på motorvejen og
> Costal var også rigtig super.

jaaa. og hvorfor stoppede ea med at sende flere officielle biler ud :(

> Hmm, måske man skulle give det en chance. CMR2.0 er også stadig en
> favorit, mens jeg blev skuffet af de to senere så 2005 har jeg slet
> ikke kigget på.

Tja - jeg har så ikke årøvet 3 og 4 men gik direkte til 2005 på den nye
maskine og blev meget positivt overrasket. Vejene er endnu smallere og
det er især det der for mig giver den fede fartfornemmelse i cmr-serien.
Gameplayet er som det plejere, menuerne er hurtige og logiske - tja jeg
er i hvert fald tilfreds med købet :D

> Andre bil favoritter er Viper Racing og SportsCar GT.

hmm kender ikke nogen af dem.. med mindre.. sports car gt tror jeg da
jeg har - men er det ikke fra omkring 1997 eller sådan noget?

/hilsner

Fra : iddqd

Dato : 20-12-04 17:41

> [...]
> over, så jeg er gået i gang med at køre factory forfra... Det er
> meget sjovere end bare at kopiere filerne :D

Klart!

> jaaa. og hvorfor stoppede ea med at sende flere officielle biler ud :(

Jeg savner også et par porsche modeller fx. 917, men altså jeg synes
egentlig det værste er at download bilerne ikke kan bruges på lige fod
med de andre - sammen problem som de biler man får i præmie forresten

> hmm kender ikke nogen af dem.. med mindre.. sports car gt tror jeg da
> jeg har - men er det ikke fra omkring 1997 eller sådan noget?

Det er gamelt og efterhånden ved at være glemt, men der findes rigtig
meget guf man kan installere inkl. visible damage, masser af biler, baner...

Mvh

Bruno

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 20-12-04 18:04

> Det er gamelt og efterhånden ved at være glemt, men der findes rigtig
> meget guf man kan installere inkl. visible damage, masser af biler,
> baner...

Jeg kan huske at da jeg fik mit rat, kunne jeg ikke få det
til at virke ordentligt, så jeg har ikke spillet det siden
jeg købte rattet. Kan huske at det gled ret flot på min
233 MHZ/voodoo2 - så mon ikke 3.2 GHz er nok til det nu :D

/hilsner