Skærme
Fijala 3554
Søger lidt info om switchboxe
Fra : f00ge

Dato : 16-12-04 01:05

Jeg har én 21" CRT skærm nu. Men fra i morgen har jeg også en 15" TFT skærm.
Har to PC'er.

Jeg vil gerne fx. spille spil på PC1 og bruge PC2 til internet/email/IRC
samtidigt.
Selvfølgelig vil jeg spille spil på den store CRT skærm, mens den lille
skærm bruges til andet.

Men der er et men: senere samme dag vil jeg gerne se film på den store CRT
skærm, men IKKE fra samme PC, som jeg har spil på; altså PC2.

Jeg gør det vist mere forvirrende ned nødvendigt her, hehe.

Altså:
PC1 skal kunne switche til skærm1 og skærm2.
PC2 skal kunne switche til skærm1 og skærm2.
PC1 og PC2 skal kunne køre på hver deres skærm samtidigt.

Hvad nøjagtigt skal jeg købe af hardware/switchboxe/kabler for at det
virker?

Mht. switchbox til tastatur og mus er lige meget, da jeg har tastatur og mus
til hver PC.

På forhånd tak,