SE K700i - beskedtoner
Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 21:40

Jeg har lige siddet med min næste telefon, K700, i hånden ... dog undrer det
mig, at man tilsyneladende ikke kan vælge sine egne toner til beskedalarmen,
som man kan på f.eks. Nokia ... er der nogen der ved om det kan lade sig
gøre på en K700-spand?

--
Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen
kim.frederiksen snabela gmail.com

Fra : *trads*

Dato : 15-12-04 22:15

Der er desværre kun de 6 forsk. muligheder som er født med tlf.
"meddelser" "indstillinger" "meddel.alarm"

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-04 22:56

*trads* wrote:
> Der er desværre kun de 6 forsk. muligheder som er født med tlf.
> "meddelser" "indstillinger" "meddel.alarm"
>

> Henrik

Tak for hjælpen ... det var dog godt nok en besynderlig begrænsning at lægge
ind i sådan en tlf ....

mvh
Kim Frederiksen