SÅ fødte Visa :-)
Fra : Camilla Baird

Dato : 15-12-04 20:13

I løbet af formiddagen begyndte Visa (KOR) at grave og gøre klar til
landing i Bullys (RUS) fødekasse - upraktisk for hun havde en identisk
kasse et mere roligt sted i huset... og fordi Bully og hendes firlinger
er vist ikke helt færdige med at bruge den selv... Men hvem er dum nok
til at diskutere med en hunkat, der skal til at føde, om HVOR det skal
ske?? Jeg flyttede Visas kasse op ved siden af Bullys - Visa faldt til
ro. Nu står der to fødekasser inde i kravlegården til Bullys killinger -
det generer ingen. ALLE killingerne, Bully og Anakat (KOR) skulle følge
med i forberedelserne til fødslen.

Da fødslen så endelig gik i gang, var den ukompliceret og hurtig. Der
kom to killinger - en han til mig og en hun til en ny opdrætter i
Sverige. Det var præcis som bestilt

Midt i det hele ankom Jens (3 år) sammen med sine forældre. De skulle
klappenusse Bullys killinger, som gerne tog imod alle Jens' kærtegn
Timingen var måske ikke den bedste, men det gik da alligevel. Det var jo
heller ikke planlagt, at Visa skulle føde der, hvor Bullys killinger
var... :rul:
Visa havde lidt svært ved at falde til ro sammen med sine to killinger,
så længe Jens var der - Visa mente partout, at hun måtte passe Bullys
killinger også (Bully var ingen steder at finde, mens Jens var her).
Nu hvor roen er faldet over huset, nyder de begge freden. Bully ligger
med sine, og Visa ligger med sine.

Billeder: http://www.bluewhite.dk/images/1512/

mvh Camilla

_________________
Camilla Baird mail@korat.dk

Fra : Denise

Dato : 15-12-04 21:19

Camilla Baird wrote:
> [...]
> Jens var her).
> Nu hvor roen er faldet over huset, nyder de begge freden. Bully ligger

Hej Camilla
Tillykke med de dejlige små. Det er bare så dejligt at høre, når alt går som
det skal

--
Hilsen Denise

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 16-12-04 09:12

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> killinger også (Bully var ingen steder at finde, mens Jens var her).
> Nu hvor roen er faldet over huset, nyder de begge freden. Bully ligger

Hej Camilla.

Stort tillykke med familieforøgelsen! Sikken en dejlig historie .

Og det var så endnu et bevis på, at selv om vi (os mennesker) tror, at det
er os der bestemmer, så har vi faktisk ikke indflydelse på noget, når det
kommer til stykket ;oD.

Held og lykke med de små!

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.