QDI Kinetiz K7B bundkort
Fra : Henning Lund

Dato : 15-12-04 19:26

Findes der en guide hvordan man indstiller de forskellige settings inde
i bios (sidst nye) for at få maksimal ydelse ud af sin maskine?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 15-12-04 21:11

Henning Lund wrote:
> Findes der en guide hvordan man indstiller de forskellige settings inde
> i bios (sidst nye) for at få maksimal ydelse ud af sin maskine?

http://www.tomshardware.com/howto/20010725/

Forresten, tag én ændring af gangen, og test at systemet stadig er
stabilt med den nye indstilling.

Fra : Henning Lund

Dato : 15-12-04 22:08

Jens C. Hansen skrev:

> http://www.tomshardware.com/howto/20010725/

Tak for linket, jeg prøver og stave mig igennem siden.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-12-04 14:28

Henning Lund skrev:

> Tak for linket, jeg prøver og stave mig igennem siden.

Hmmmm den bios jeg har er ikke magen til den der skrives om på linket,
ingen af indstillingerne er på min.