MS Windows
briani 27239
XP Pro SP2
Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 15-12-04 15:05

Hej Alle

Min pc er med Win XP Pro SP2 + KB834707
Win XP Pro vil ikke lade mig geninstallere SP2.
Er det ikke meningen at man skal rulle den på en gang i mellem (efter div
andre updates) ?

Efter at have klikket på WindowsXP-KB835935-SP2-DAN.exe får jeg følgende
meddelelse:

Installationsfejl. Den angivne fejl blev ikke fundet. Installationen af
blev ikke gennemført.

Windows update anbefaler at KB885835, KB886185 og KB885836 bliver
installeret, men de fejler også hver gang.

Nogen ideer ??

Hilsen Mikkel

Fra : Steen Gellett

Dato : 15-12-04 15:14

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Win XP Pro vil ikke lade mig geninstallere SP2.
> Er det ikke meningen at man skal rulle den på en gang i mellem (efter div

NEJ !

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 15-12-04 15:18

Steen Gellett wrote: