MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
skriverbord
Fra : The MANN

Dato : 15-12-04 14:11

Hejsa NG

Er der en somved hvad det programm heder hvor man kan få hvist temperatur på
cpu og motherboard,hvor meget ram der er i brug ,omdrejninger på blæser

og alt muligt andet (mener det hedder maurice ) eller noget i den retning
!!!!

PFH Tak og god Jul

The (jule)MANN

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-12-04 14:16

The MANN wrote:

> Er der en somved hvad det programm heder hvor man kan få hvist temperatur på
> cpu og motherboard,hvor meget ram der er i brug ,omdrejninger på blæser

Der findes mange forskellige af den slags programmer. Speedfan er et af
dem, og det er gratis:
http://www.almico.com/speedfan.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs, hvorfor du bør udskifte Internet Explorer med Firefox, og find gode

Fra : The MANN

Dato : 15-12-04 14:44

> [...]
> Læs, hvorfor du bør udskifte Internet Explorer med Firefox, og find gode
> råd til, hvordan du udnytter Firefox fuldt ud.

Hej Kim

Tak for linket det var det programm som Peter henviste til jeg var ude efter

The MANN

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-12-04 14:20

"The MANN" <Hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> og alt muligt andet (mener det hedder maurice ) eller noget i den
> retning !!!!

Det er formentlig Samurize du tænker på
http://www.samurize.com/modules/news/

--
Peter J

Fra : The MANN

Dato : 15-12-04 14:45

> Det er formentlig Samurize du tænker på
> http://www.samurize.com/modules/news/
>
> --
> Peter J

Hej Peter

Det er lige præcis det !! Takker

The MANN

Fra : IzNoGoUd

Dato : 15-12-04 16:46

The MANN wrote:
> [...]
> cpu og motherboard,hvor meget ram der er i brug ,omdrejninger på blæser
>
> og alt muligt andet (mener det hedder maurice ) eller noget i den retning

Tæt på
Det hedder sanurize og findes på http://www.samurize.dk og/eller
http://www.samurize.com