Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon ixus og slettede billeder i Canon Zo~
Fra : boris velander

Dato : 19-05-01 22:10

Jeg er "lige kommet til" at slette 80 billeder i canons Zoombrowser.
Jeg har for søgt med Norton utilities, men uden held:

Er der nogle gode forslag til at restituere jpg - filerne ?

ps. iøvrigt er det vanskeligt at se hvor canon-softwaren lægger sine
jpg-filer

mvh

B.Velander

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 20-05-01 17:54

"boris velander" <velander@iname.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogle gode forslag til at restituere jpg - filerne ?
>
> ps. iøvrigt er det vanskeligt at se hvor canon-softwaren lægger sine

Den lægger billerne som alm. filer i c:\Program Files\Canon\Zoom Browser
el.lign så vidt huskes.

// Steffen

Fra : Brian Østergård

Dato : 20-05-01 20:32

Ja det er der den lægger filerne, medmindre du selv har oprettet en database
et ansted sted.
Så vidt jeg ved så er billederne smuttet når man har trykker delete, jeg har
heldighvis aldrig haft nogle "uheld"

Brian

Steffen Poulsen <steffenpoulsen@[RemoveThis]usa.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9e8sr3$ghe$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 20-05-01 21:03

I fald den bare sletter billederne på almindelig vis, vil de være at finde i
"Skraldespanden" eller "Recycle Bin" indtil denne tømmes.

Det er nok derfor undelete/norton ikke har kunne finde dem - i den forstand
er de ikke slettede, blot flyttet.

// Steffen

Fra : Erik Christensen

Dato : 20-05-01 21:23

"boris velander" <velander@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle gode forslag til at restituere jpg - filerne ?
>
> ps. iøvrigt er det vanskeligt at se hvor canon-softwaren lægger sine

Programmet bruger ikke Windows papirkurv (har lige prøvet), så du kan kun
undelete dem med speciel software som Norton elle Lost and Found.

Mvh
Erik