MS Windows
briani 27239
Internet explorer underlig
Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 15-12-04 11:29

Hvis jeg skriver en www.xxxxxxx.dk der ikke kan findes, så kommer jeg
til:

http://search.msn.dk/

Microsofts søgemaskine
det ville jeg gerne undgå
jeg selv bruge google

Typisk Microsoft,
så kan de prale at der er mange hits på deres søgemaskine

Med venlig hilsen
Lars (København nord)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-12-04 12:04

complex-fjernes-@pc.dk wrote:
> Hvis jeg skriver en www.xxxxxxx.dk der ikke kan findes, så kommer jeg
> til:
>
> http://search.msn.dk/

Du kan ændre dette i registreringsdatabasen. Hvis du ikke vil grise
fingrene til, kan du vist bruge TweakUI, som kan bruges til en masse
småindstillinger i Windows. Bruger du Windows XP kan du læse om og hente
TweakUI her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-tweakui.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : hpf

Dato : 15-12-04 17:10

>Du kan ændre dette i registreringsdatabasen>

Det nemmeste er da vist i indstillinger> fanebladet "avanceret" langt nede i
listen at sætte prik i : "Søg ikke fra adresselinien"
mvh
hpf

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-12-04 18:21

hpf wrote:

> Det nemmeste er da vist i indstillinger> fanebladet "avanceret" langt nede i
> listen at sætte prik i : "Søg ikke fra adresselinien"

Ok, jeg opfattede det, som at han ville have åbnet Google i stedet for
MS' søgeside.

Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 16-12-04 06:22

On Wed, 15 Dec 2004 18:20:30 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Ok, jeg opfattede det, som at han ville have åbnet Google i stedet for
>MS' søgeside.

Det kan du godt have ret i, men jeg har google liggende i mine
foretrukne.

Tak for hjælpen
Lars K.

Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 15-12-04 18:21

Tak for de venlige svar
jeg fulgte nedenstående råd, og det virker fint

Lars K