Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
DVI kabel længde
Fra : Bach|DK|

Dato : 15-12-04 10:44

Hvor langt må sådan et DVI kabel til FTF skærm være? Jeg har prøvet at
tilslutte en forlænger til mit VGA stik på skærmen og det godtager den
skærm ikke. Der står "out of range" eller noget i den stil. Er der nogen
retningslinjer mans skal følge?

--
Michael Bach

Fra : Bach|DK|

Dato : 15-12-04 10:46

> Hvor langt må sådan et DVI kabel til FTF skærm være?

Der skal self. stå TFT :)

--
Michael Bach

Fra : Kim

Dato : 15-12-04 13:43

On Wed, 15 Dec 2004 10:44:09 +0100, "Bach|DK|"
<m_bach_f@FJERNEDETTEhotmail.com> wrote:

>Hvor langt må sådan et DVI kabel til FTF skærm være?

Typisk : 5-10 mtr.

>Jeg har prøvet at tilslutte en forlænger til mit VGA stik på skærmen

Det har ( som regel ) intet med et DVI kabel at gøre.

>og det godtager den skærm ikke. Der står "out of range" eller noget i den stil.

Jeg har set et VGA kabel på 50 mtr. fungere.

>Er der nogen retningslinjer mans skal følge?

Ja, se ovenstående.

--
Kim

Fra : Repzak

Dato : 15-12-04 19:32

"Bach|DK|" <m_bach_f@FJERNEDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilslutte en forlænger til mit VGA stik på skærmen og det godtager den
> skærm ikke. Der står "out of range" eller noget i den stil. Er der nogen

Hej

jeg har set cga forlængere på 20m kører og nogle på 3m forvrænge billedet,
så det har meget med kvalitetten på kablet også...

Kasper

Fra : Bach|DK|

Dato : 15-12-04 23:38

> jeg har set cga forlængere på 20m kører og nogle på 3m forvrænge
> billedet, så det har meget med kvalitetten på kablet også...

Kunne jeg få jer/dig til at nævne et kabel som "dur", eller endnu bedre
et link? Jeg skal bruge omkring 3 meter.

--
Michael Bach

Fra : Kim

Dato : 16-12-04 09:37

On Wed, 15 Dec 2004 23:37:59 +0100, "Bach|DK|"

Kig på f.eks : www.hd.dk

--
Kim

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 17-12-04 23:24

On Thu, 16 Dec 2004 09:37:26 +0100, Kim <k@x.x> wrote:

>Kig på f.eks : www.hd.dk

ja der købte jeg et dvi kabel på 5meter jeg har perfekt billede og
kablet var enda billigt men ring til ham før du kører derind hvis
du altså bor i kbh

Fra : Thïngmand

Dato : 16-12-04 12:33

http://www.sandberg.dk/worldwide/prod.asp?prod=506-31