Missen er syg :-(
Fra : Ljakobse

Dato : 15-12-04 09:08

Nu har min stakkels kat skrantet i snart 3 uger, den vil ikke rigtig
spise, er apatisk og gemmer sig hele tiden og så er dens vægt gået fra 4
til 3.1 kg.
Sidste mandag var jeg ved dr dyr, hun lyttede til hjertet, tog
temperatur og vejede den.
Hun mente ikke den var mager, en NFO på 3 kg hvor du kan mærke hver
eneste knogle tydeligt er åbenbart slank....!
Men hun ville ikke ta nogen yderligere prøver, vi skulle lige vente og
se tiden an.
Ormekur snakkede vi lidt om, men det er en indekat, så det kunne ikke
være det.
Men vi flyttede i ny lejlighed for over et halvt år siden, det kunne
være hun var lidt depri (øh nå, hvorfor kommer det først 7 måneder
efter)
Alt i alt for 15 min: 392,50 kr (gulp).

Nu har jeg fået tid dernede igen idag, og denne gang forlanger jeg hun
tar blodprøve eller gør et eller andet, for missen er altså syg!
Men nu skal jeg betale endnu et besøgsgebyr, de sagde dog at det ikke
ville blive så meget som sidst.
Jeg føler virkelig man er blevet fejet af, for at de kan kræve penge ind
en gang mere!
Jeg ringede til en anden dyrlæge, men de kræver også penge når deres
patienter kommer til kontrol.

Ikke at det er pengene det kommer an på, men alligevel! Jeg syns det er
frækt.
Øv, der røg mit jule-december-humør.....

Pyh det var godt lige at blive lettet.

Mvh Linda

http://www.kandu.dk/