Kat der kradser!
Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 15-12-04 00:59

Hej med jer

Min kat Mille (som er så dejlig :] ) kradser ligesom de fleste andre
katte i vores seng, dør og trappe til 1. salen.

Mit spørgsmål til jer er så om der er en mulighed for at stoppe katten i
at gøre det som hun gør?

Hun er udekat hvis det har nogen betydning, desuden har vi prøvet at
købe diverse kradsebræt uden succes.

Skal jeg bare finde mig i det og så ellers reparere/udskifte de ødelagte
ting når det bliver for grimt at se på?

Håber i kan hjælpe mig

Med venlig hilsen
Mikkel Wangsgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 15-12-04 09:18

> [...]
> købe diverse kradsebræt uden succes.
>
> Skal jeg bare finde mig i det og så ellers reparere/udskifte de ødelagte

Hej mikkel..
Du kan prøve at komme baldrian på kradsetræet,det skulle gøre det ekstra
"interessant"!!
Og så kan du jo prøve med noget "gå væk kat" der hvor hun har tendens
til at kradse,hvor du helst ikke vil have det...
Begge præperater kan købes hos de fleste dyrehandlere/forretninger!!!!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 15-12-04 10:54

Mikkel Wangsgaard skrev:

> [...]
> katte i vores seng, dør og trappe til 1. salen.
>
> Mit spørgsmål til jer er så om der er en mulighed for at stoppe katten i

Hej Mikkel!
Prøv at spraye med Feliway, som købes hos dyrlægen, og som indeholder
katteferonomer.
Duften får katten til at tro, at den allerede har afmærket stedet med sin
duft, men for os andre er det nærmest lugtløst.
Jeg har brugt det med held, da vores kat var lidt for ivrig efter at afmærke
en nypolstret sofa.
Efter spraying med Feliway ignorerede han sofaen totalt som kradseobjekt og
behandlede den som ethvert andet møbel.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Mikkel Wangsgaard

Dato : 15-12-04 17:16

> [...]
> en nypolstret sofa.
> Efter spraying med Feliway ignorerede han sofaen totalt som kradseobjekt og

Okai det vil jeg prøve mange tak

Fra : JytteJ

Dato : 15-12-04 23:29

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Efter spraying med Feliway ignorerede han sofaen totalt som kradseobjekt
> og behandlede den som ethvert andet møbel.

Har jeg prøvet på min sofa, men det har nu ikke hjulpet et spor.

VH.
Jyttej

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-12-04 15:25

On 2004-12-15 23:29:11 +0100, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> said:

> Har jeg prøvet på min sofa, men det har nu ikke hjulpet et spor.

Til gengæld virker det herhjemme.
Jeg tror man må prøve selv og se om det virker. Muligheden er der
--
Knus fra Ann R